וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפכה למלכת סאדו בגלל תאונת דרכים - ותפוצה ב-1.5 מיליון דולר

אליסה אפונינה הייתה תלמידת תיכון מצטיינת עם עתיד מזהיר לפניה, אך תאונת דרכים קטלנית פגעה בראשה והיא החלה לעבוד כמלכת סאדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליסה לפני התאונה. תלמידה מצטיינת שרצתה לעסוק בקולנוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד לפני זמן לא רב, אליסה אפונינה הייתה נערה נמרצת שחלמה לעסוק בקולנוע ונחשבה לתלמידה מצטיינת ופופולארית בתיכון בו למדה בקנדה. תאונת דרכים קשה שעברה שינתה הכל: אליסה הייתה ברכב עם אמה, אחיה ובן הזוג של אמה שנהג במהירות מופרזת במזג אוויר סוער. הרכב התהפך לתעלה, ואליסה נפגעה קשה בראשה.

אחרי התאונה היא הפכה מתלמידה נמרצת ופעילה לנערה מנומנמת עם בעיות בזיכרון, בשליטה בדחפים וביצירת קשרים חברתיים. אחד המורים של אליסה סיפר כי היא החלה להעיר הערות מיניות בכיתה בלי להבין מה היא עושה או אומרת. היא נשרה מבית הספר, לא הצליחה לסיים 12 שנות לימוד ולהוציא תעודת בגרות.

השבוע נערך המשפט של בן הזוג לשעבר של אמה, שהואשם בנהיגה רשלנית. מאז התאונה אליסה החלה לעבוד כמלכת סאדו, ועורכי דינה טענו שהבחירה בעיסוק מוכיחה כי היא אינה חושבת בצורה בהירה בגלל פגיעות הראש הקשות ופגיעה בחלקי המוח שאחראיים על הפעלת שיקול דעת ובהתפתחות הקוגנטיבית שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלה לעבוד בתור מלכת סאדו בגלל פגיעה מוחית/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך המשפט טענה אפונינה שהיא לא מתכוונת לעבוד בתור מלכת סאדו לאורך זמן, אבל היא זקוקה לכסף כדי לרכוש מזון ולשלם שכר דירה. אמה של אליסה, שהייתה מהנדסת כימיקלים, נפצעה גם היא בתאונה וסבלה מפגיעות בראשה. כיום היא לא מסוגלת לקרוא או לכתוב, ומוחה עובד כמו זה של ילד קטן. בית המשפט פסק כי השתיים יקבלו 1.53 מיליון דולרים, בתקווה שיעזרו להן להשתקם ולנהל חיים נורמליים כלל האפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully