וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה בגללה גורשה הנערה מנשף בית הספר

צעירה הגיעה לנשף בית הספר בשמלה חגיגית - אך נדרשה לנטוש רק בגלל שלטענת בית הספר כתפיה היו חשופות טיפה מעבר למקובל. האם ההמומה מסרבת לתת לעניין לעבור בשתיקה

תלמידה הואשמה בלבוש פרובוקטי. טוויטר, צילום מסך
השמלה הפרובוקטיבית. מה בדיוק לא בסדר בה?/צילום מסך, טוויטר

כשגבי פינלייסון בת ה-16 מהיילנד, יוטה, בחרה שמלה לנשף בית הספר, היא דאגה להקפיד על לבוש התואם את קוד הלבוש הנהוג בבית ספרה - ולמרות זאת כמעט גורשה מהנשף - רק כי כתפיה היו חשופות טיפה יותר מהמקובל, לפחות כך טוען בית הספר.

הצעירה שינתה מבעוד מועד את שמלתה, דאגה להאריך אותה ולהסתיר עד כמה שניתן את האזורים המוצנעים. כשהגיעה לנשף והחלה לרקוד - היא התבקשה על ידי המורים לכסות את עצמה ולא - תאלץ ללכת הביתה.

צפו בגבי ואמה מספרות על התקרית

הצעירה ואמה נותרו המומות ולמרות שלא עוררו פרובוקציות באותו ערב - מסרבות היום לעבור על כך בשתיקה. "איך הגענו למצב כזה שלחשוף כתפיים זה דבר פרובוקטיבי?", תהתה האם קאתי קימבל, בראיון לערוץ הטלוויזיה המקומי KUTV.

לטענתה של פינלייסון, לבית הספר לא הייתה סיבה להביך אותה כך - שכן היא דאגה מראש ששמלתה תעמוד בדרישות קפדניות. "העברתי את שאר הערב עם מעיל וזה לא היה קל. המשכתי לרקוד כי ציפיתי לערב הזה המון ולא רציתי שייהרס, אבל הרגשתי נבוכה ומבוישת", היא סיפרה, "היה לי קשה כי זה היה הלילה שבו הייתי צריכה להרגיש יפה ומיוחדת - ובמקום זה הרגשתי פגועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully