וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נערה בת 17 נורתה למוות בתחנת משטרה בטקסס

כריסטינה קוינארד נכנסה לפני שבוע לתחנת המשטרה בעיר קטנה בטקסס והתנפלה על אחד השוטרים עם סכין קצבים. שני שוטרים נוספים שהיו במקום ירו בה למוות. לדברי דודתה, היא סבלה מדיכאון ומהפרעה דו-קוטבית

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: ניב פוקס

משטרת לונגוויו, עיר קטנה בטקסס, פרסמה היום (חמישי) סרטון שמתעד את האירוע שבו מצאה את מותה כריסטינה קוינארד נערה בת 17. היא נורתה בשבוע שעבר בתחנת המשטרה בעיר לאחר שניסתה לתקוף שוטר עם סכין קצבים.

בסרטון, שפורסם ברשת המקומית KYTX, נראית קוינארד נכנסת למקום ודורשת לדבר עם שוטר. אחד השוטרים הבחין שעל ידה נכתב "יש לי אקדח". מתוך חשש שתתקוף אותו, הוא ניסה להכניע אותה בידיים חשופות. קוינארד לא ויתרה ושלפה סכין קצבים שהחביאה במכנסיה. הפעם ניסה השוטר להכניעה בעזרת "טייזר", אולם לטענתו המכשיר לא עבד. היא המשיכה באיומיה, והשוטרים שהיו במקום נאלצו לירות בה למוות. קוינארד נורתה בסך הכל חמש פעמים, שלוש פעמים על ידי אחד השוטרים, ופעמיים נוספות על ידי שוטר שלישי.

עוד בעולם:
צרפת: בן 8 נחקר במשטרה בחשד לתמיכה בטרור
ירדן: מוכנים לבצע עסקת אסירים עם דאעש לשחרור הטייס השבוי
כריש גדול פה נדיר במיוחד נמצא בפיליפינים

הנערה כריסטינה קוינארד שנורתה למוות בתחנת משטרה בטקסס, ינואר 2015. מתוך פייסבוק כפי שפורסם ב"גארדיאן", צילום מסך
קוינארד/צילום מסך, מתוך פייסבוק כפי שפורסם ב"גארדיאן"

גם היום, שבוע לאחר מותה, לא ברור מה עמד מאחורי זעקות העזרה של המנוחה, אבל ניתן לקבוע בוודאות כי קוינארד סבלה מבעיות נפשיות. בדף הפייסבוק של המשטרה כתב אדם שהזדהה כדודה: "במשך כמה שנים האחיינית שלי סבלה ממחלת נפש". לדבריו, היא לקחה תרופות, הייתה בטיפול פסיכולוגי וחייתה עם דודתה. הת'ר רוברטסון, דודתה, סיפרה שקוינארד נלחמה בדיכאון ובהפרעה דו-קוטבית שמהם סבלה מאז נפטרה אמה, כשהייתה בת ארבע בלבד. אולם עד כה, סיפרה רוברטסון, הייתה קוינארד אלימה "רק כלפי עצמה".

ב"גארדיאן" הבריטי נכתב כי מחצית מבני האדם שנורים למוות מדי שנה על ידי המשטרה בארצות הברית סובלים ממחלות נפשיות. בשנת 2013 נהרגו לא פחות מ-461 בני אדם על ידי שוטרים "מתוך הגנה עצמית", כך לפי נתוני ה-FBI.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום פרסמה המשטרה את סרטון מצלמות האבטחה מיום המוות. לדברי מפקד התחנה, דון דינגלר, שלושת השוטרים שהיו מעורבים באירוע נשלחו לחופשה בתשלום עד תום החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully