וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל ברחה מהספארי ושוטט בדרך הטייסים ברמת גן

29.1.2015 / 13:26

היעל נבהלה כנראה מהרעש שבוקע מכביש גהה הסמוך, והצליחה להימלט מהמתחם שבספארי. ארבעה מטפלים הגיעו למקום שבו אותרה, תפסו אותה והשיבו אותה למקומה

קבוצת היעלים שניסתה לברוח מהספארי, ינואר 2015. באדיבות הספארי רמת גן,
מתחם היעלים בספארי ברמת גן, היום/באדיבות הספארי רמת גן

עוברי אורח מופתעים נתקלו היום (חמישי) בדרך הטייסים ברמת גן בנקבת יעל מקפצת בשולי הכביש. משיחת טלפון מהירה לספארי ברמת גן, השוכן בסמוך, התברר כי היעל ברחה בשעות הלילה מהמתחם שבו היא שוהה ויצאה לשוטט בעיר. היעל אותרה והושבה למקומה בשטח הפתוח בספארי.

מבדיקה שנערכה בספארי עולה כי ביום שבו ברחה בקע רעש חזק מכביש גהה הסמוך. הרעש, יחד עם נוכחות אנשי חברת "מקורות" ליד משאבת המים המשמשת את החיות, גרמו ליעל להילחץ ולהימלט המקום. את ניסיון ההימלטות עשתה היעל עם חיות נוספות, שהתקרבו לשער היציאה, והוחזרו למקומן על ידי השומר לאחר שהבחין בהן. אולם בניגוד לשאר החיות המבוהלות שחזרו למקומן, היעל שנראתה היום בבוקר על ידי עוברי אורח, קפצה מעל לחומת הספארי והמשיכה בשיטוטיה לאורך הכביש הראשי – עד שהוחזרה למקומה על ידי מטפלי הגן.

אמו הפתיע נהגים בכבישי הרצליה: "חשבתי שאני חולם". צפו

הקרנפיות, ריהאנה וקרן פלס, שברחו מהספארי ברמת גן והושבו לספארי בהצלחה. ינואר 2015. דוברות ספארי רמת גן, מערכת וואלה! NEWS
אחת הקרנפיות שברחו בתחילת החודש מהספארי/מערכת וואלה! NEWS, דוברות ספארי רמת גן

רק בתחילת החודש התרחש אירוע דומה כששלוש קרנפיות – ריהאנה, קרן פלס וקרנבלה, הצליחו לנצל את העובדה שהשער למתחם שבו הן שוהות בספארי נותר בטעות פתוח, והתגנבו החוצה לאזור החניון, שבו שוהים מבקרים.

החיות ברחו בשעת בוקר מוקדמת, כשהשומר של גן החיות תפס תנומה של כמה דקות, והן ניצלו את שעת הכושר. השער היה פתוח, משום שכעשר דקות לפני כן, מנכ"ל הספארי, יהודה בר, פתח את השערים הפנימיים על מנת להיכנס למקום עבודתו. לאחר שנכנס למשרדו, קיבל בר טלפון בהול מהמוקד העירוני של רמת גן. לדברי המוקדן, שלוש הקרנפיות ברחו מהספארי ויצאו אל החניה שמובילה ליציאה מן המתחם. עובדי הספארי הצליחו לתפוס את הקרנפיות בזמן, ועודדו אותן לשוב לספארי באמצעות מעקב אחר מחיאות הכפיים שלהם. עם חזרתן לספארי, הקרנפיות שבו לאזורן ואכלו כאילו לא קרה דבר כמה דקות לפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully