וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומר הספארי ברמת גן נרדם – שלוש קרנפיות ברחו

1.1.2015 / 17:40

הקרנפיות – ריהאנה, קרן פלס וקרנבלה – ניצלו את הדקות שבהן השומר בספארי תפס תנומה, ויצאו דרך השער של המתחם לכיוון החניון. אחרי דקות מתוחות, עובדי הספארי הצליחו להשיב אותן למקומן

הקרנפיות, ריהאנה וקרן פלס, שברחו מהספארי ברמת גן והושבו לספארי בהצלחה. ינואר 2015. דוברות ספארי רמת גן, מערכת וואלה! NEWS
ניצלו שעת כושר כדי לצאת החוצה. אחת הקרנפיות/מערכת וואלה! NEWS, דוברות ספארי רמת גן

אירוע לא שגרתי התרחש הבוקר (חמישי) בספארי שברמת גן כששלוש הקרנפיות – ריהאנה, קרן פלס וקרנבלה, הצליחו לנצל את העובדה שהשער למתחם נותר בטעות פתוח, והתגנבו החוצה לאזור החניון בו שוהים מבקרים.

החיות ברחו בשעת בוקר מוקדמת, כשהשומר של גן החיות תפס תנומה של כמה דקות, והן ניצלו את שעת הכושר. השער היה פתוח, משום שכעשר דקות לפני כן, מנכ"ל הספארי, יהודה בר, פתח את השערים הפנימיים על מנת להיכנס למקום עבודתו. לאחר שנכנס למשרדו, קיבל בר טלפון בהול מהמוקד העירוני של רמת גן. לדברי המוקדן, שלוש הקרנפיות ברחו מהספארי ויצאו אל החניה שמובילה ליציאה מן המתחם. עובדי הספארי הצליחו לתפוס את הקרנפיות בזמן, ועודדו אותן לשוב לספארי באמצעות מעקב אחר מחיאות הכפיים שלהם. עם חזרתן לספארי, הקרנפיות שבו לאזורן ואכלו כאילו לא קרה דבר כמה דקות לפני כן.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
מעל החוק? תיעוד מיוחד: רכב סמפכ"ל המשטרה נוסע 140 קמ"ש
אחרי ספירת רוב מהקולות: זו העשירייה הראשונה ברשימת הליכוד
אסון באפגניסטן: עשרות נהרגו בחתונה מפגיעת רקטה

הקרנפיות, ריהאנה וקרן פלס, שברחו מהספארי ברמת גן והושבו לספארי בהצלחה. ינואר 2015. דוברות ספארי רמת גן,
שבו בבטחה למקום המיועד להן/דוברות ספארי רמת גן

הקרנף הוא חיה חזקה ביותר, ובהודו ובנפאל היא אף הגורם מספר אחת למוות של בני אדם בטבע. בדומה לבעלי חיים אחרים, הקרנפים נהיים תוקפניים יותר כשהם בקרבת הצאצאים שלהם, על מנת להגן עליהם. כיום אין קרנפים בישראל מלבד אלה שהובאו לספארי ולגני החיות ברחבי הארץ. עם זאת, לפי עצמות קרנפים שנתגלו באתרים ארכיאולוגיים, קיימות עדויות לכך שהם נהגו לחיות בישראל לפני כמה עשרות אלפי שנים.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully