וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

בעיתוי מצמרר

עסקת השבויים עדי אביטן בני אברהם ועומר סואעד. לשכת העיתונות הממשלתית
עסקת חילופי השבוייים/לשכת העיתונות הממשלתית

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 11 שנה בוצעה עסקת החלפת השבויים במהלכה הוחזרו לארץ גופותיהם של החיילים בני אברהם, עדי אביטן ועומר סואעד שנחטפו ונהרגו על ידי חזבאללה בעת שערכו סיור לאורך גדר המערכת באזור הר דב. יחד עמם הוחזר לארץ גם אלוף משנה (במיל') אלחנן טננבוים, שנחטף והוחזק על ידי חיזבאללה. אירוע החטיפה התרחש באוקטובר 2000 ושנה לאחר מכן הודיע הצבא כי בהתאם להערכותיו החיילים אינם בחיים. בעסקת חילופי השבויים שחררה ישראל 400 מחבלים פלסטינים ושייח עובייד ומוסטפא דיראני. החטיפה בוצעה לאחר נסיגת צה"ל מלבנון והצבא בחר אז במדיניות הכלה של פעילות חזבאללה בלבנון.

משחק מפתח

שחקני ריאל מדריד כדורסל. מגד גוזני
משחק גורלי. קבוצת ריאל מדריד בכדורסל/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב תתמודד הערב עם ריאל מדריד, במסגרת משחקי המחזור החמישי בשלב הטופ 16 ביורוליג. לאחר הפסד במשחק הפתיחה של השלב לפנאתינייקוס, רשמו הצהובים שלושה ניצחונות רצופים, אחד מהם על ברצלונה. ניצחון נוסף, הפעם על יריבתם בגמר היורוליג בשנה שעברה, לא רק שיקרב אותם להעפלה לשלב הבא, אלא גם ימקם את הקבוצה בעמדת זינוק מצוינת להיאבק על אחד משני המקומות הראשונים, שמבטיחים את יתרון הביתיות במשחקי ההצלבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

יום שני הארור

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 36 שנה, תלמידת תיכון מסן דייגו בשם ברנדה אן ספנסר ירתה מחלון ביתה לעבר בית ספר יסודי בעיר ורצחה את מנהל בית הספר ומבוגר נוסף, ופצעה שמונה ילדים ושוטר. לספנסר הנערה היה עבר של התעללות בבעלי חיים ואלימות כלפי ילדים, ולאחר שנידונה למאסר עולם, ערערה על העונש וטענה שאביה ניצל אותה מינית ודרדר אותה כשקנה לה את רובה הציד שבו השתמשה לביצוע הרצח. 29 בינואר 1979 היה יום שני בשבוע ויום העבודה והלימודים הראשון אחרי חופשת סוף השבוע, וכשנשאלה ספנסר מדוע עשתה זאת ענתה שהיא אינה אוהבת את ימי שני. תשובתה זו היא ההשראה לשיר "I Don't Like Mondays" של הבומטאון ראטס.

החתיכה החסרה

תחרות הפאזל בכפר סבא. אורי לנץ
יום הפאזלים הבינלאומי/אורי לנץ

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים את יום הפאזלים הבינלאומי, שהומצא על ידי חברות המשחקים בארצות הברית לפני 20 שנה. הפאזל הראשון נוצר ב-1760 כשג'ון ספילסברי, יצרן מפות בריטי, צייר תמונה של מפה על חתיכת עץ ולאחר מכן חתך כל מדינה בנפרד כדי לסייע בלימודי גאוגרפיה. בתחילת המאה ה-20 מגזינים ועיתונים רבים גילו שהם יכולים להגדיל את התפוצה שלהם באמצעות פרסום תחרויות פאזלים, כשהכוונה היא גם לחידונים שבהם צריך להשלים אותיות, מספרים או צורות. אז אמנם בכל טאבלט יש אפליקציה של פאזלים שניתן להרכיב באמצעות אצבע אחת אבל אנחנו מציעים לכם לאתגר את עצמכם קצת יותר ולהתמסר לפאזל בן אלף חלקים או לפחות לסודוקו בעיתון.

נערת זוהר

רמת אביב ג' - מדיה ראשית. gg_2
ילדת הפרסומות. יעל בר זוהר/gg_2

אתם צריכים לדעת שיעל בר זוהר חוגגת היום יום הולדת 35. היא החלה את הקריירה שלה כילדת הפרסומות - או תשדירי שירות כמו שקראו להם פעם - המשיכה בלהקת הנוער "השכנים של צ'יץ'" והתפרסמה כשרון לינוביץ' שכבשה את המסך שלנו בטלנובלה הישראלית "רמת אביב ג'". מאז עברה דרך ערוץ הילדים, פסטיגלים, קמפיינים נועזים לחברות אופנה ואפילו למדה לבשל בריאליטי הסלבס שלא ידעו להכין חביתה. כבר עשור שהיא חולקת את הגלאם שלה עם בעלה השורד גיא זוארץ, ובחודשים הקרובים הם אמורים לצרף אל הקן המשפחתי שלהם יורשת עצר דנדשה. שיהיה במזל!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully