וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבועיים: נעצר "צייד השוטרים" שנמלט מחדר החקירות

28.1.2015 / 5:57

רוכב הקטנוע נודע בכך שנהג לתעד עבירות תנועה של שוטרים - עד שהתברר במהלך מסירת עדות במשטרה כי נהג בפסילת רישיון. במשך שבועיים חיפשו אחריו השוטרים, עד שנמצא בדירת חברו, מסתתר מאחורי המקרר

צלמים זמניים מורשים

(צפו: אחד מהסרטונים שצילם "צייד השוטרים")

רוכב קטנוע שהיה מצויד במצלמת קסדה ונהג לתעד עבירות תנועה של שוטרים ברחובות תל אביב וראשון לציון נעצר אתמול (שלישי) על ידי משטרת תל אביב, לאחר שבמשך כשבועיים חיפשה אחריו המשטרה בחשד שנהג בזמן פסילת רישיונו ונמלט מחקירה משטרתית. החשוד, הנודע בכינוי "צייד השוטרים", העלה בשבועות האחרונים לרשת סרטונים שבהם תיעד את עבירות התנועה של השוטרים.

פעם אחר פעם, הוא התעמת עם השוטרים וביקש מהם את פרטיהם האישיים ואת רישיונות הנהיגה שלהם, לאחר שתיעד אותם מבצעים לכאורה עבירות תנועה. בעקבות צילום אחד הסרטונים, בו מתועד שוטר מבצע פניית פרסה בקו הפרדה רצוף, זומן רוכב האופנוע למסור עדות באגף התנועה של משטרת תל אביב, כדי לבצע הליך של רישום דוח תנועה לשוטר.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: יאיר לפיד נוהג ב-140 קמ"ש בכביש החוף?
הוסתרו בתוך מחשב: 40 פלטות חשיש נמצאו בדירה בהרצליה
הדור הבא: אלה הקצינים שיצילו את המשטרה מהקריסה?

ניידות של משטרת התנועה. ספטמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
המשטרה הכריזה עליו כעבריין נמלט/חטיבת דובר המשטרה

"הצייד" הגיע למטה המשטרה בדרך שלמה בעיר, רכוב על קטנוע, ובמהלך מסירת עדותו הוא סיפר כי רכב על אותו הקטנוע בעת ביצוע העבירה. בשלב זה, החוקרת שתיעדה את עדותו הבחינה כי רישיונו נשלל, וכי הוא אף הפקיד את רישיון הנהיגה שלו במשטרה.

כאשר אימתה אותו עם המידע, נמלט החשוד מחדר החקירות בריצה, ובמשך כשבועיים חיפשה אחריו המשטרה והכריזה עליו כעבריין נמלט. בשעות הבוקר, הגיע מידע למשטרה כי החשוד מסתתר בדירת חברו בדרום תל אביב, וכשהגיעו השוטרים לדירה, מצאו אותו מסתתר מאחורי המקרר. משם, הוא נלקח לחקירה במשטרת מרחב יפתח.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully