וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: זוהר הקטן טבע למוות - המטפלת תעמוד לדין

27.1.2015 / 15:31

בחודש מאי האחרון טבע למוות זוהר ארגז בן ה-11 חודשים באמבטיה בביתו שבתל אביב. כעת, הוזמנה המטפלת שהשגיחה עליו לשימוע, שאחריו יוחלט בפרקליטות מחוז תל אביב האם להגיש נגדה כתב אישום

צילום: דנה ירקצי, עריכה: גדי וינסטוק

(האדם שביצע החייאה בפעוט: "המטפלת הייתה בשוק")

פרסום ראשון: המטפלת של זוהר ארגז, התינוק בן ה-11 חודשים שטבע למוות בחודש מאי האחרון באמבטיה בביתו שבתל אביב, תועמד לדין בכפוף לשימוע - כך עולה ממכתב שקיבלה בימים האחרונים, שלפיו היא מזומנת לשימוע, שאחריו יוחלט בפרקליטות מחוז תל אביב האם להגיש נגדה כתב אישום.

עוד בוואלה! חדשות:
זוהו שתי נפילות בצפון רמת הגולן; צה"ל השיב באש, מטוסי קרב הוקפצו
זעם בבית היהודי על שיריון אוחנה, שקד: "בנט רצה לצרף מזרחי"
פיגוע בלוב: קבוצה המזוהה עם דאעש מתבצרת במלון יוקרה בטריפולי

מחקירת המקרה עלה כי בשעת הטביעה שהה זוהר יחד עם אחיו התאום תחת השגחת המטפלת, בשעה ששתי אימהותיהם שהו מחוץ לבית - אחת במקום עבודתה, והשנייה עם בנן הגדול. המטפלת סיפרה לחוקרים כי השאירה את התאומים בגיגית עם "בוסטר", שאמור היה למנוע החלקה של התינוקות למים. כששבה מהשירותים, הבחינה כי התינוק חסר דופק.

צוות מגן דוד אדום הגיע לבית, ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו במצב אנוש להמשך טיפול בבית החולים דנה בעיר, שם מת חמישה ימים לאחר מכן. תחילה, בטרם נקבע מותו של זוהר, נחקרה המטפלת בחשד לגרימת חבלה ברשלנות ובהזנחת קטין. לאחר מותו הסעיף שונה לגרימת מוות ברשלנות. משפחתו החליטה לתרום את איבריו.

פרקליטתה של המטפלת, עו"ד שילה דורפמן, מסרה כי לפי שעה היא אינה מעוניינת להתייחס לנושא וכי העניין יטופל מול הגורמים הרלוונטיים.

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully