וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה הייתי עושה לך": המסרונים שהניצב התאמץ למחוק

סגן המפכ"ל ניסים מור החשוד בקשר פסול עם לפחות 8 שוטרות, העביר לאחת מהן מסרונים בעלי אופי מיני בוטה, ופירמט את הטלפון הסלולרי שלו עם פתיחת החקירה - כך עולה מבדיקת מח"ש. המפכ"ל דנינו ביקש ממנו לפרוש

צילום: קובי אליהו, שי מכלוף, יותם רונן, משטרת ישראל, עומר מירון, חדשות 10; עריכה: גדי וינסטוק, טל רזניק; קריינות: לירון בארי

לידי המחלקה לחקירות שוטרים הגיעו מסרונים בעלי אופי מיני בוטה שהעביר על פי החשד סגן המפכ"ל ניצב ניסים מור לשוטרת, עמה היה מעורב בקשר פסול. החשוד נחקר הלילה (שני) במשרדי מח"ש בחשד למעורבות בקשר פסול עם לפחות שמונה שוטרות, ושב למקום בשעות הצהריים להמשך החקירה.

בין היתר, כתב מור באחד המסרונים: "מה הייתי עושה לך". הוא חשוד גם בשיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה, לאחר שמחק לכאורה את המסרונים מהטלפון הסלולרי שברשותו. במסגרת החקירה, הבינו חוקרי מח"ש כי מור אף פירמט את הטלפון.

שיבוש החקירה הבוטה בו חשוד הניצב שונה מגרסתו, לפיה רק ניסה להסתיר את ההודעות מרעייתו ומבני משפחתו. "הוא איש נשוי, והוא לא רצה שבני משפחתו יראו את המסרונים, ולכן מחק אותם", מסר סנגורו של החשוד, עורך הדין ששי גז.

עוד בוואלה! חדשות:
הניצב חשוד בקשר פסול עם 8 שוטרות, יעומת עם המעורבות
טלטלה במשטרה: ניצב בכיר נוסף נחקר בחשד להטרדה מינית
בשל החשד לקשר אסור עם פקודה: מפקד מחוז ש"י פורש מהמשטרה

ניצב ניסים מור מגיע לחקירה במח"ש, ינואר 2015. טלי מאייר
"בואו נמתין, וניתן למח"ש לעשות את העבודה". החשוד, היום/טלי מאייר

עו"ד גז הוסיף: "זה יום עצוב, שבו קצין בכיר כל כך נחקר בעבירות כאלה". על פי החשד, הוא מחק את המסרונים מיד לאחר שזומן טלפונית לחקירה על ידי ראש מח"ש. מור הסתגר בביתו מאז שעות הבוקר, אז הסתיימה חקירתו. בשעות הצהריים, כאמור, שב למקום להמשך החקירה ולעימות עם לפחות חמש מהמעורבות בפרשה.

במח"ש סבורים כי יש תשתית ראייתית חזקה נגד מור. לוואלה! חדשות נודע כי במסגרת החקירה, הוא הודה בקיום קשר אינטימי עם שוטרות בהסכמה. מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו ביקש ממנו לפרוש מתפקידו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"גם לקצין בכיר במשטרה יש זכויות וגם לקצין בכיר עומדת זכות החפות", הוסיף סנגורו של הניצב. "בואו נמתין, וניתן למח"ש לעשות את העבודה". הוא מסר כי הקצין מכחיש את הטענות נגדו, והבהיר כי החשוד שיתף פעולה עם חוקריו.

מחשבו האישי של החשוד הוחרם היום, וחוקרי מח"ש צפויים לבחון את ההתכתבויות שביצע באמצעותו. לטענתו של החשוד, הוא לא התכוון לשבש את חקירת מח"ש, ומחיקת המסרונים שבה הוא חשוד הייתה רק לשם כך שבני משפחתו לא יראו את ההתכתבות. לדבריו, אמר זאת גם בחקירתו.

מור הסתמן כמועמד למפכ"לות המשטרה, אולם עם חשיפת החשדות נגדו, הוא צפוי לפרוש מהמשטרה. במהלך הלילה, הוא נחקר כאמור במח"ש בחשד שהטריד מינית בחודשים האחרונים שוטרת זוטרה שנזקקה לסיוע, וכן שביצע בה מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות. בתום חקירתו, שוחרר למעצר בית של חמישה ימים.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully