וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעתיים: שניים נרצחו בצפון, אין קשר בין המקרים

תושב כפר אעבלין כבן 50 נמצא מת כשעל גופו סימני דקירה, וזמן קצר לאחר מכן התקבל במשטרת שפרעם דיווח על ירי, שהביא למותו של בן 25. חוקרי המשטרה פועלים לפענוח המקרים והרקע טרם התברר במלואו

אקדח במכנסיים. ShutterStock
אקדח במכנסיים/ShutterStock

גופת גבר כבן 50, תושב הכפר אעבלין שבצפון הארץ, נמצאה הלילה (שני) בתחנת דלק "פז" שבכפר כשעל גופו סימני דקירה. כשעתיים לאחר מכן, גבר כבן 25 נמצא ירוי בשפרעם. הוא פונה למרכז הרפואי בטמרה, שם נאלצו אנשי הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

גורמי חקירה ופיקוד שהוזעקו לזירת הרצח באעבלין זיהו כלי רכב שנמלט מהזירה, והשוטרים הצליחו לעצור אותו לאחר שהוקמו מחסומים באזור. שני חשודים בני 21 ו-24 שהיו במכונית נעצרו בחשד למעורבות ברצח. על פי הערכת החוקרים, הרקע למקרה הוא ככל הנראה סכסוך בתוך המשפחה. מפקד מחוז הצפון, ניצב זוהר דביר, הגיע לזירת הרצח, והטיל את המשך החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז.

עוד בוואלה! חדשות:
טלטלה במשטרה: ניצב בכיר נוסף נחקר בחשד להטרדה מינית
פרשת השחיתות: המשטרה פשטה על משרד פרסום גדול
רצח הנער בחולון: חרף ה"תרגילים", החשודים ממשיכים לשתוק

כמו כן, שוטרי תחנת שפרעם, שהוזעקו לזירת הרצח השני, פתחו בחקירת המקרה. לפי שעה, לא נעצרו חשודים והרקע לרצח טרם התברר. מהמשטרה נמסר כי החקירה בנושא נמשכת. מפקד תחנת שפרעם, ניצב-משנה רמי ניימרק, הבהיר כי מדובר בשני מקרי רצח שונים, שאין ביניהם קשר.

לפני כשבוע, אדם בשנות ה-50 לחייו מהכפר בענה שבאזור כרמיאל נורה למוות. כונני איחוד הצלה שהגיעו למקום מצאו אותו במצב אנוש, ומותו נקבע במרכז הרפואי לגליל שבנהריה. חוקרי משטרת כרמיאל סגרו את זירת האירוע לטובת איסוף ראיות, וככל הנראה מדובר ברצח על רקע של סכסוך בין משפחות.

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully