וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניו יורק נערכים לסופת שלגים אימתנית: "מהקשות בהיסטוריה"

החזאים בארה"ב מתריעים מפני סופת שלגים קצרה - אך עזה - המתקרבת לחוף המזרחי. כ-1,200 טיסות צפויות להתבטל ביומיים הקרובים. ראש העיר ניו יורק: "אל תזלזלו באזהרות, זה יהיה גרוע מכל מה שראינו"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

שירות החיזוי הלאומי בארצות הברית פרסם הלילה (שני) אזהרה מפני סופת שלגים באזור העיר ניו יורק. הסערה צפויה להתחיל אחר הצהריים, שעון ניו יורק, ותימשך גם מחר. בהודעת השירות המטאורולוגי נכתב כי הסופה שתפקוד את החוף המזרחי עשויה להביא עמה שלג שיגיע בחלק מהאזורים, בהם העיר ניוי יורק, עד ל-76 סנטימטרים.

"ככל הנראה מדובר באחת מסופות השלגים הגדולות ביותר בהיסטוריה של העיר הזאת", אמר אמש ראש עיריית ניו יורק ביל דה בלאזיו. במסיבת עיתונאים שקיים לקראת הסופה הצפויה הסביר למה צריכים לצפות תושבי העיר. "המסר שלי הוא שעל כל התושבים להתכונן לדבר גרוע בהרבה מכל מה שראינו עד היום", הוסיף. "התכוננו כדי שתהיו בטוחים, אל תזלזלו בסערה הזאת".

עוד בוואלה! חדשות:
כובאני לקראת שחרור מדאעש: "נותרו ארבעה רחובות - והעיר שלנו"
סוף למדיניות הצנע: ניצחון לשמאל בבחירות ביוון
נשיא סוריה אסד: "צה"ל - חיל האוויר של אל-קאעדה"

שלג בניו יורק. AP
"אל תזלזלו בסערה הזאת". סופה בניו יורק, לפני כחודשיים/AP

על פי נתוני שירות מזג האוויר האמריקני, הסופה צפויה להגיע מכיוון צפון לניו ג'רזי, דרך דרום קונטיקט ותגיע גם לניו יורק ובוסטון. השירות אזהיר בזמן הסופה הנסיעה בכבישים באזורים שייפגעו תהיה מסוכנת ואולי אף בלתי אפשרית. על פי התחזיות מדובר בסופה הגדולה ביותר בארצות הברית מזה עשר שנים.

חברות התעופה בארצות הברית כבר מתכוננות לקראת הסופה והן נערכות להפסקת הפעילות לאורך החוף המזרחי. על פי האתר למעקב אחר זמני טיסות "FlightAware", כ-1,200 טיסות צפויות להתבטל כבר ביום הראשון של הסופה.

גם האזרחים מתחילים להיערך. לדברי כריסטין קארו, מוכרת בחנות לאספקת מכשירי וחומרי בנייה בבוסטון, לקוחות רבים פוקדים את החנות מאז שפורסם הצפי לסערה, כדי להצטייד. בריאיון לרשת CNN סיפרה קארו שהסופה הצפויה אינה דבר חריג באזור. "זה אופייני", אמרה. "אנחנו מוכנים לקראת זה, אנחנו יודעים שזה הולך לקרות".

רק לפני כחודשיים פקד שלג את מדינת ניו יורק, אז תושבים רבים תיארו את סופת השלג הכבדה שהורגשה במערב המדינה כחורף הקשה ביותר שהם זוכרים. באזורים מסוימים, השלג נערם עד לגובה של כמטר וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שלג בניו יורק. AP
גם האזרחים מתכוננים. ניו יורק מושלגת, לפני כחודשיים/AP
שלג בניו יורק. רויטרס
הסערה בניו יורק לפני כחודשיים/רויטרס
שלג בניו יורק. AP
שלג בניו יורק/AP
שלג בניו יורק. רויטרס
שלג בניו יורק/רויטרס
שלג בניו יורק. AP
שלג בניו יורק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully