וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ניסה להרוג 3 נשים כ"נקמה" על זה שהוא בתול

"תכננתי לרצוח נשים כאקט של נקמה על החיים שהן נתנו לי. אני בתול בן 17", כתב הצעיר שניסה לרצוח שלוש נשים במכתב שהועבר למשטרה, "אני לא פסיכופט. המין הנשי פשוט צריך להיכחד"

צעיר ניסה לרצוח נשים רק כי הוא בתול. Hampshire Constabulary, צילום מסך
תמונת החשוד בנסיונות הרצח/צילום מסך, Hampshire Constabulary

צעיר בן 18 הורשע בשבוע שעבר בניסיון לרצח 3 נשים בגילאי 20, 45 ו-67. הסיבה למעשיו - הוא לא הצליח לאבד את בתוליו. בן מויניהאן מפורטסמות' שבאנגליה, ארב לקורבנותיו בדרך לביתן בשעת ערב מאוחרת - ודקר אותן. אחרי מעשיו, שהתרחשו בחודשים יוני-יולי 2014, השאיר שני מכתבים למשטרה בהם הוא פירט בצורה גרוטסקית וגרפית את מעשיו. "המין הנשי צריך להיכחד. אני מקווה לפגוע בהן יותר בפעם הבאה..." כתב הצעיר באחד המכתבים, "בואו ותעצרו אותי, למען השם, לפני שאצוד את הקורבן הרביעי שלי".

במכתב השני הוא המשיך להתגרות בשוטרים: "אני מאמין שאתם מחפשים אחריי עכשיו. לא אומר לכם את שמי אבל אני לא פסיכופט. אני 'הברנש האומלל'. כשנשים לא מתייחסות אליך - זה שובר את הלב. למה הן כל הזמן מתמקדות בפרטים הקטנים?", הוא כותב, "'הברנש האומלל' מתקשה למצוא חברים והוא לרוב לבד. ניסיתי להיות טוב אבל זה לא עבד. אני מחפש צדק".

אילוסטרציה. ShutterStock
"כולם איבדו את בתוליהם לפניי. בגלל זה אתן יעד התקיפה שלי"/ShutterStock

למויניהאן יומן אישי הנקרא "יומנו של הרוע" בו נמצאות תכניות לרצח נשים. "אני תוקף נשים בגלל שגדלתי להאמין שהן המין החלש של הגזע האנושי", כך כתוב ביומן, "אני לא ילד רע, ולא רציתי לעשות להן את זה - אבל אין לי ברירה".

לאחר מעצרו, המשטרה מצאה קטעי וידאו במחשב הנייד שלו בהם הוא טוען שנשים הן זונות: "אני חושב שכל בחורה היא סוג של זונה. הן בררניות בימינו, לא נותנות לנו סיכוי. אני עדיין בתול. כולם איבדו את בתוליהם לפניי. בגלל זה אתן יעד התקיפה שלי. אז תגידו לי נשים, איך תרצו שאהרוג אתכן?", הוא ממשיך ומתאר: "אני מקווה שתלמדו את הלקח לא להציק לבנים כמונו. מגיע לנו כבוד". באחד המכתבים הוסיף מויניהאן תמונה שלו, בעזרתה הצליחה המשטרה לעצור אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully