וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד ראייה לפיגוע: המחבל התנפל על הנהג, כולם ברחו בצרחות

הנוסע בקו 40 שחלף בגשר מעריב בת"א סיפר כי עמד בצמוד לחשוד בדקירה: "ברחנו לחלק האחורי של האוטובוס". עד נוסף: "השוטרים ירו באוויר ורדפו אחריו". 4 נפצעו קשה, המחבל נלכד

צילום: ערוץ 10, יותם רונן, אבי כהן, דוד קורן, ניב אהרונסון, מור שמעוני, דוברות המשטרה, דוברות מד"א, אתר הראשונים בחדשות; עריכה: קשת סידי, גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

11 בני אדם נפצעו הבוקר (רביעי) בפיגוע הדקירה במרכז תל אביב. ארבעה מהם נפצעו קשה והיתר קל-בינוני. החשוד בדקירה נורה ברגלו על-ידי אנשי יחידת נחשון של שב"ס, שהובילו עצירים לבית המשפט והגיעו לזירה. החשוד הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

לפי הדיווחים מזירת האירוע, החשוד דקר כמה בני אדם על אוטובוס קו 40 של חברת "דן" שחלף באזור גשר מעריב. סריקות נפתחו במקום כדי לאתר סייען אפשרי לחשוד.

אחד הנוסעים העיד כי "המחבל דקר קודם כל את הנהג". בשיחה עם קול ישראל, סיפר הנוסע: "שמעתי צרחות ולא הבנתי מה קרה. כולם רצו לחלק האחורי של האוטובוס. המחבל היה חצי מטר ממני. הנהג לא הספיק לפתוח את הדלתות, אבל ברגע שפתחו, כולם רצו החוצה. אני עצמי נפלתי וקיבלתי מכה". לדבריו, השוטרים פתחו בריצה אחרי החשוד. "הוא נראה בן פחות מ-20", אמר.

עד ראייה נוסף, אדם שחלף במקום, סיפר בראיון לגלי צה"ל כי באוטובוס היו "לפחות 25 נוסעים". "השוטרים ירו שתי יריות באוויר ורדפו אחרי המחבל. היו עשרה פצועים, שניים כנראה קשה. רצתי לכיוון האוטובוס והתחלנו לעזור לפצועים".

הפיגוע בתל אביב
הדיווח המקורי: מחבל דקר נוסעים באוטובוס, נמלט ונורה
בימין הגיבו לפיגוע: "לגבות מחיר מהרשות הפלסטינית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד הכפות אחר שנלכד./מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב בנצי סאו, אמר כי לא התקבלה התרעה מוקדמת לפיגוע בתל אביב. לדבריו, החשוד עלה על האוטובוס כ-400 מטרים ממקום העצירה, שבו אירע הפיגוע. "הוא התחיל לתקוף את הנהג בחפץ חד. הנהג הגיב בצורה מצוינת. הוא תקף אותו בחזרה והתנגד", ציין סאו.

פראמדיק מד"א, שי פנחס, סיפר כי טיפל בפצועים בזירה. "ראינו אוטובוס עומד, וסביבו המולה גדולה. הפצועים התהלכו, חלקם מחוץ לאוטובוס, ושניים בתוכו. כולם היו בהכרה מלאה, עם פצעי דקירה בחזה ובגפיים, ערכנו לפצועים מיון ראשוני, טיפלנו בהם בשטח ופינינו אותם לבתי החולים".

ד"ר רפי סטרוגו, מנהל אגף רפואה במד"א, טיפל גם הוא בפצועי הפיגוע. לדבריו, "הפצועים סבלו מדקירות עמוקות ומדממות בעיקר בפלג גופם העליון, בעיקר בחזה, בגב ובצוואר, והיו מפוזרים ברדיוס של כ-50 מטרים מהאוטובוס. אלה שיכלו, רצו כשהם פצועים והתרחקו מהאוטובוס."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פצועים בירת הפיגוע בגשר מעריב בתל אביב, ינואר 2015. יותם רונן
פצועים בירת הפיגוע בגשר מעריב בתל אביב, ינואר 2015/יותם רונן
פצועים בירת הפיגוע בגשר מעריב בתל אביב, ינואר 2015. ניב אהרונסון
פצועים בירת הפיגוע בגשר מעריב בתל אביב, ינואר 2015/ניב אהרונסון
פצועים בירת הפיגוע בגשר מעריב בתל אביב, ינואר 2015. ניב אהרונסון
פצועים בירת הפיגוע בגשר מעריב בתל אביב, ינואר 2015/ניב אהרונסון
פצועים בזירת הפיגוע בגשר מעריב בתל אביב, ינואר 2015. ניב אהרונסון
פצועים בזירת הפיגוע בגשר מעריב בתל אביב, ינואר 2015/ניב אהרונסון
פצועים בירת הפיגוע בגשר מעריב בתל אביב, ינואר 2015. יותם רונן
פצועים בירת הפיגוע בגשר מעריב בתל אביב, ינואר 2015/יותם רונן
  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully