וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גנבה טלוויזיה - והחביאה אותה מתחת לשמלה שלה

אישה נכנסה לחנות מוצרי חשמל ויצאה משם כעבור 13 שניות עם מסך טלוויזית פלזמה, שהוסתר מתחת לשמלתה. בואו לראות איך היא עשתה את זה ועיזרו למשטרה לזהות אותה

צילום חובבים יוטיוב

שמענו על לא מעט מקרים של גנבות שתחבו לתיקן שמלות ואקססוריז בלי שאף אחד שם לב וברחו עם השלל - אבל במקרה הבא השמלה שימשה כגורם הסוואה והמוצר שנגנב היה הרבה יותר גדול ממה שאישה יכולה לשאת.

במשטרת גואפילס, קוסטה ריקה, נותרו מבולבלים כשצפו בצילומי מצלמת אבטחה בהן ניתן לראות אישה שהצליחה לגנוב מסך פלזמה מתחת לחצאית שלה - ולצאת מהחנות בשלווה וברוגע כאילו לא תקוע לה מסך בין הרגליים. הגניבה התרחשה לפני כחודשיים, אבל רק עכשיו החליטה המשטרה לפרסם את הקטע ולבקש את עזרת הציבור בחיפוש אחר הגנבת.

הקטע שצולם במצלמות האבטחה של החנות מציג שתי נשים אלמוניות שנכנסות לחנות. האחת בוחנת לרגע אם אין אף אחד באזור, מכניסה במהירות מסך טלוויזיה שטוח מתחת לשמלתה - ויוצאת איתה מהחנות בלי שאף אחד ישים לב.

אישה מחביאה טלוויזיה בשמלה. צילום חובבים יוטיוב, צילום מסך
שוד מתחת לשמלה/צילום מסך, צילום חובבים יוטיוב

המשטרה המקומית לא מצליחה למצוא את הגנבת אך היא כן הצליחה להגיע לכמה מסקנות ברורות. "אנו מאמינים שלאישה זאת יש הרבה ניסיון בגניבות כי לקח לה רק 13 שניות מרגע כניסתה לחנות ועד בריחתה עם השלל", מוסר דובר המשטרה, "או שהיא התאמנה על זה בבית או שהיא ביצעה גניבות דומות בעבר. אנו פונים לכל מי שאולי מכיר אותה שיצור אתנו קשר בהקדם".

הטלוויזיה אולי נחטפה כבר לפני חודשיים, אבל עוזר החנות, ג'קינט רמירס קולס, עדיין בהלם מהסרטון שפורסם. "היא עשתה את זה כל כך מהר שלאף אחד לא היה מספיק זמן לשים לב לזה או להגיב", הוא מספר, "זה פשוט מדהים שהטלוויזיה לא נפלה מרגלייה כשהיא יצאה מהחנות. כנראה שיש לה ירכיים רחבות מאד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully