וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא שרוקדת על מוט חשפנות - מול בתה הפעוטה

"כמה כיף לשלב בין שתי התשוקות שלי" - כתבה אמא שפרסמה סרטון בו היא נראית רוקדת בהלבשה תחתונה על מוט - מול בתה בת השנתיים. "ככה מגדלים חשפנית לעתיד", כתבה לה אמא אחרת

צילום מסך

סערה ברשת בעקבות סרטון שעלה ליוטיוב ומציג אמא שרוקדת על מוט חשפנות – יחד עם בתה בת השנתיים. האמא, אשלי רייט מקליפורניה, נראית בסרטון כשיא רוקדת בהלבשה תחתונה ומסתובבת על העמוד – כשבתה צופה בה בהערצה.

רייט טוענת שהיא דוגלת בתיאוריית "הורות מקרבת", המבוססת על עקרונות תיאוריית ההתקשרות, והרעיון שעומד מאחוריה הוא שהקשר הצמוד עם ההורה מחזק ומעודד את הילד מבחינה רגשית וחברתית. בסרטון שהעלתה היא כתבה: "ככה נראה ריקוד על מוט בהורות מקרבת. כמה כיף זה לשלב בין שתי התשוקות שלי. אין שום בושה במשחק ריקוד המוט שלנו".

אמא רוקדת על עמוד ליד בתה הפעוטה. יוטיוב, צילום מסך
"אין שום בושה במשחק ריקוד המוט שלנו"./צילום מסך, יוטיוב

למרות האמירה הזו שלה, גולשים רבים דווקא כן חשבו שהיא צריכה להתבייש, ותקפו אותה במילים קשות על מה שהם הגדירו כ"ריקוד מיני מול ילדה". "ריקוד זה דבר אחד, אבל לגלוש על מוט בתחתונים לפני תינוקת - זו דרך לגדל חשפנית לעתיד ולא נסיכה", כתבה אחת מהאמהות שצפתה בסרטון. אשלי לא שתקה וענתה למבקריה: "זה לא מפתיע שאנשים רבים נרתעים ומבולבלים מתצוגה של פמיניזם אלוהי, קבלת החושניות, כוח ואהבה לעצמי ולבתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully