וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ה-FBI עצר תומך דאעש שתכנן פיגוע בקונגרס

תושב אוהיו שהתאסלם נעצר בשל תכניתו לתקוף את גביעת הקפיטול בוושינגטון באמצעות מטעני צד וירי לכל עבר. הוא מואשם בתכנון הרג עובדי ציבור. "קיצונים ימשיכו לנסות לבצע פיגועים בארה"ב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבעת הקפיטול/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-FBI עצר תושב אוהיו התומך בארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בחשד שתכנן לבצע פיגוע בקונגרס האמריקני - כך דיווחה אמש (רביעי) רשת ABC. על פי הדיווח, כריסטופר לי קורנל, שהתאסלם ושינה את שמו לראחיל עוביידה, נעצר אתמול והוא מואשם בתכנון להרוג עובדי ציבור אמריקנים.

על פי מסמכים ממשלתיים שנחשפו, עוביידה תכנן לפוצץ כמה פצצות במטרה לפגוע בחברי הקונגרס, אותם הוא מגדיר כ"אויבים". ה-FBI החל לעקוב אחריו לאחר שהביע תמיכה בג'יהאד בחשבון הטוויטר שלו. בהמשך החקירה נחשף כי הוא התכוון לתקוף את גבעת הקפיטול בוושינגטון, להפעיל מטעני צינור ולפתוח באש לכל עבר אחרי הפעלת הפצצות. ה-FBI והמשרד לביטחון הפנים פרסמו הודעה על המקרה שהופצה בין רשויות אכיפת החוק ברחבי ארצות הברית.

"הפעילות שבה קורנל היה מעורב לכאורה מדגישה את רצונם של קיצונים אלימים במדינה להביע את תמיכתם בארגוני טרור זרים באמצעות התקפות מבית", נמסר. "פעילי טרור ימשיכו ככל הנראה להשתמש בכל הרשתות החברתיות כדי להפיץ מסרים אלימים וקיצוניים בשפה האנגלית".

לקריאה נוספת:
בשל הפסד בקרב: מנהיג דאעש הורה להוציא להורג 56 לוחמים
איראן: כתב "הוושינגטון פוסט" יועמד בפני משפט
תיעוד: ילד של דאעש מוציא להורג 2 "מרגלים" רוסים

(עדכון ראשון: 23:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully