וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג חדש נתפס דוהר בכביש הערבה ב-200 קמ"ש

14.1.2015 / 8:50

הנהג, תושב הצפון בשנות ה-30 לחייו, טען בפני השוטרים כי הוא לא שם לב למהירות המופרזת. הוא נעצר ורשיונו נשלל. חברו, שהיה עמו במכונית, נעצר אף הוא אחרי שהתברר כי הוא מפר תנאי מעצר בית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנהג טען שהוא לא שם לב למהירות/מערכת וואלה!, צילום מסך

נהג חדש תושב הצפון נתפס הלילה (רביעי) בכביש הערבה על ידי שוטרי אגף התנועה באילת כשהוא נוסע במהירות של 200 קמ"ש, יותר מכפול מהמותר בכביש זה. השוטרים, רב-סמל ראשון גיא סרילן ורס"ר ניב בן עמי, עצרו את המכונית הפרטית מסוג "מאזדה", שבו ישבו פרט לנהג שני נוסעים. הנהג, בשנות ה-30 לחייו, טען כי הוא לא שם לב למהירות הנסיעה, אולם הוא עוכב ונלקח למעצר בתחנת משטרת אילת. נוסף על כך, רישיונו נפסל.

אם לא די בכך, בדיקה של נוסעי כלי הרכב העלתה כי אחד מהם מפר את תנאי מעצר הבית שהטיל עליו בעבר בית המשפט בכרמיאל. ברשותו אף נמצאה סכין גדולה. בתום חקירה גם הוא נעצר. הבוקר יובאו השניים לדיון בהארכת מעצר בבית המשפט באילת.

בחודש שעבר נעצר תושב אזור השרון כשהוא נוהג במהירות של 120 קמ"ש, בכביש שבו המהירות המותרת היא 50 קמ"ש בלבד. הנהג, טייס במקצועו, היה עוד במדים כשנעצר על ידי המשטרה בכביש 651, בסמוך לפרדס חנה. הטייס, שנסע כאמור במהירות של 70 קמ"ש יותר מהמותר, סיפר לשוטרים כי הוא שב מטיסה וכי הוא ממהר לביתו. עם זאת, השוטרים לא נענו לתירוציו ופסלו את רישיונו במקום.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
תוצאות בעבודה: יחימוביץ' ראשונה, שפיר שנייה
החל מהיום: מועצת התלמידים משביתה את הלימודים
תיעוד: ילד של דאעש מוציא להורג 2 "מרגלים" רוסים

מד הלייזר של המשטרה שמראה על נהג שנסע במהירות 200 קמ"ש. חטיבת דובר המשטרה
הנהג נתפס במהירות 200 קמ"ש/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully