וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום קרב צמוד: מחליפו של לחיאני נבחר לראשות עיריית בת ים

14.1.2015 / 9:29

יוסי בכר, ממלא מקומו של ראש העיר שהורחק לפני כשנה, זכה ל-50.6% מהקולות. הוא ניצח את יריבו אלי יריב בפער זעום של כ-500 קולות. למרות טענות על זיופים ועל איומים, יום הבחירות עבר ללא אירועים חריגים

יוסי בכר מועמדת לרשות עיריית בת ים. ינואר 2015. ראובן קסטרו
"אני מנהל את העיר בצורה מלאה". יוסי בכר/ראובן קסטרו

יוסי בכר, הוא ראש העירייה הנבחר של בת ים, כך התברר הלילה (רביעי) בתום ספירת 212 הקלפיות בבחירות לראשות העירייה. בכר, ראש העיר המכהן וממלא מקום ראש העיר לשעבר שלומי לחיאני, שהורחק מתפקידו בשל אישום בעבירות של הפרת אמונים, ניצח את יריבו אלי יריב בפער זעום. בכר קיבל 50.6% מהקולות, בעוד שיריבו קיבל 49.3%. בסך הכול, 31.71% מבעלי זכות הבחירה בעיר - 39,906 בני אדם - הצביעו אתמול בבחירות שהתקיימו בשל הדחת לחיאני.

בעקבות תלונות ההדדיות מצד שני המתמודדים על איומים, זיופים וניסיונות חבלה, משטרת ישראל נערכה בכוחות מוגברים בעיר במהלך יום הבחירות, אשר הסתיים ללא אירועים חריגים.

עוד בוואלה! חדשות:
הבחירות לעיריית בת ים: קרב השמצות ואיומים
כ-59% הצביעו בפריימריז בעבודה: מי ראשון, ומי ייפלט?
רמז לאיחוד? מרזל ובן ארי נפגשו עם רבו של אלי ישי

לקראת בחירות בבת ים: אלי יריב, ינואר 2015. ראובן קסטרו
"אנקה את העיר מאלימות ומשחיתות". אלי יריב/ראובן קסטרו

יריב, חבר אופוזיציה ותיק, ניסה את מזלו גם בשלושת מערכות הבחירות האחרונות, אולם לא הצליח עד כה להביס את לחיאני, וכעת את ממשיך דרכו. בכר נכנס ללשכת ראש העיר בשנה האחרונה, לאחר הרחקתו של לחיאני, בעקבות הרשעה בעבירות שונות.

"הסיכויים שלי גבוהים, אני מרגיש את הרחוב", סיפר אתמול בכר כשיצא עם רעייתו אל הקלפי. "אני אמשיך לשבת על כיסא ראש העיר, האווירה תוססת". בכר הגיב גם לטענות לפיהן לחיאני, שליווה אותו ביום הבחירות, ממשיך לשלוט בעיר באמצעותו, ואמר: "לחיאני בסיעה שלנו כבר 12 שנה, ועברנו יחד דרך ארוכה. הוא נאלץ לזוז הצידה, אך הוא חלק מרכזי בקמפיין שלי, אבל פה זה נגמר. אני מנהל את העיר בצורה מלאה".

אלי יריב אמר עם הגעתו לקלפי: "בעזרת השם, אני אבחר ואנקה את העיר מאלימות ומשחיתות". במפלגתו של יריב טענו כי "בכר הוא בובה על חוט של לחיאני, הוא לא יכול להתמודד בגלל החלטת בית המשפט אז הוא שלח את עושה דברו ושולט בדברים מאחורי הקלעים. הוא (לחיאני, ד"י) כל הזמן אומר: 'בכר זה כלום, אם אתם מצביעים לבכר אתם מצביעים לי', אז זה מה שהתושבים רוצים? להצביע לכלום?".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לקראת בחירות בבת ים: שלומי לחיאני, ינואר 2015. ראובן קסטרו
"ממילא כולם מושחתים, לפחות לחיאני קידם והצעיד את העיר". לחיאני/ראובן קסטרו

במהלך יום הבחירות, הסבירו תושבי העיר את הסיבות לתמיכתם בבכר. "אני בוחרת ביוסי, ומקווה שהוא ימשיך את דרכו של לחיאני", סיפרה רותי. "אז מה אם הוא עבריין? לפחות הוא עבריין מוכר. ממילא כולם מושחתים, לפחות לחיאני קידם והצעיד את העיר. מה אלי יריב עשה פה במשך 25 שנים? כלום".

"אנחנו לא רוצים עבריינים בעיר, אבל אנחנו מוכנים לשלם את המחיר כדי שיהיה מישהו שימשיך את העשייה של שלומי בעיר, שהרים אותה למעלה מהמקום בו הייתה", הסבירה זהבה, תושבת בת ים. מנגד, סיפר אבי, תושב העיר שתומך במועמד האופוזיציה: "אני בוחר באלי יריב. הוא אדם ישר. צריך להוציא את כל העבריינים והמושחתים החוצה".

עדכון ראשון: 1:29

לפניות לכתבת: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully