וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייג הרג תנין ענק לאחר שאכל את אשתו ההרה

סיפור גבורה יוצא דופן: דייג מאוגנדה בזבז את כל חסכונותיו כדי לצאת למסע נקמה אחר תנין שאכל את אשתו ההרה

תנין באוסטרליה. AP
מסע נקמה בתנין/AP

מובארק באטמבוץ בן ה-56 מכפר קיבוי, אוגנדה, חווה טרגדיה נוראית השבוע, כשאשתו ההרה נאכלה על ידי תנין שאורכו יותר מ-6 מטרים. הבעל השבור יצא למסע נקמה אחרי התנין - והצליח כנגד כל הסיכויים לחסל את התנין האימתני שהיווה איום על תושבי הכפר שלו כבר מעל לשנה.

לפני כשבוע דמטירייה נבוויאר, אשת הדייג שהייתה בהריון מתקדם, יצאה לאסוף עצים למדורה בקרבת הנהר - ומאז לא חזרה הביתה. משלחת החיפוש שיצאה בעקבותיה הופתעה לגלות את נעלי הבית שלה כשסביבן עקבות בהונות מדממות. עד מהרה התברר שהיא נאכלה על ידי תנין שמשקלו אלף קילוגרמים - האחראי למותם של שישה נשים וילדים שנעלמו במהלך השנה האחרונה.

. תנין אוכל ארוחת צהריים, ארה"ב. 19.8.2012. AP
הסעודה האחרונה. אילוסטרציה/AP

הבעל האבל לא הסכים לוותר לתנין שהרס את חייו ויצא יחד עם חמשת חבריו הדייגים למסע נקמה בתנין. הוא ניגש לנפח המקומי ונתן לו את כל חסכונותיו תמורת חנית חדה במיוחד שתעזור לו להרוג את התנין - ואיתה הגיע לגדת הנהר, שם מצא את התנין בסמוך למקום בו נמצאו שרידי אשתו, גרר אותו לחוף בעזרת חבריו - והרג אותו.

מאז הפך מובארק לגיבור הכפר על שהצליח להרוג את התנין שהטיל אימה על התושבים. על אף שנקמתו הושלמה, הבעל דורש פיצויים מרשות הטבע באוגנדה על אובדן אשתו - אך הם אינם מתכוונים להיענות לבקשתו מאחר שהביטוח אינו מכסה אנשים שנאכלים על ידי תנין. יחד עם זאת, הם הבטיחו כי הם עובדים בימים אלה על תפיסת הזוחלים המסוכנים באזור והעברתם למקום בטוח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully