וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקור מקפיא: נחשפו תמונות בני הערובה במקרר המרכול בפריז

12.1.2015 / 12:59

שלושה ימים לאחר מתקפת הטרור על החנות הכשרה בבירת צרפת, פורסמו תמונות של ארבעה בני ערובה מסתתרים מהמחבל במשך שעות ארוכות. "פחד אלוהים מה שהלך שם"

צילום: הדיילי מייל, רויטרס, לע"מ; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

מצטופפים כדי להתחמם, חוששים מהנורא מכל ונפרדים מיקיריהם: 72 שעות לאחר מתקפת הטרור במרכול הכשר בפריז, נחשפו היום (שני) תמונות של כמה מבני הערובה בעודם מסתתרים מפני החמושים במקרר של הסופרמרקט.

המגזין הצרפתי "פארי מאץ" פרסם כמה תמונות של ארבעה בני ערובה ממקום מחבואם, שם הסתתרו קרוב לחמש שעות. באחת מהן הם נראים ישובים על קרטון בחדר הקירור, בעוד שאחת אוחזת תינוק ומגוננת עליו, כשהטמפרטורה במקום היא שלוש מעלות מתחת לאפס. בתמונה אחרת נראית אחת הנשים שולחת הודעת טקסט לבני משפחתה ולחבריה.

מתקפת טרור בצרפת || כותרות נוספות:
הפיגוע במרכול: "האישה המבוקשת בצרפת" עזבה את המדינה
הגיבור שהציל את בני הערובה: "אמרתי להם להירגע"
פורסמו שמות ההרוגים במרכול היהודי: "נרצחו ללא רחמים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"למזלם המחבל ירה לכיוון השני". בני הערובה בחדר הקירור בפריז/מערכת וואלה, צילום מסך

קלי פרץ, דודתה של שרה שצולמה בחדר הקירור עם בנה, סיפרה לוואלה! חדשות כי קרובת משפחתה עברה טראומה וניצלה רק בנס. "רק עכשיו אנחנו מתחילים להבין את גודל האירוע", אמרה פרץ, שמתגוררת בישראל. "התחושות קשות. הן היו פשוט בסכנת חיים. בלהט הקרב אתה לא חושב על הדברים, אבל עכשיו בדיעבד היא מבינה כי היא ובנה יכלו למות. הם התחבאו בחדר קירור, זה פחד אלוהים מה שהיה שם".

נחשפה הקלטה מהמרכול: "תפסיקו לתקוף את דאעש"

פרץ הוסיפה כי מדובר ב"סיטואציה הזויה שאתה נקלע אליה עם תינוק. אתה הולך לתומך לעשות קניות בשבת ופתאום מישהו מאיים על התינוק שלך. היום הכול מתחיל לשוב אליה. זה לא מצב פשוט, זה חמש שעות של פחד ואימה. כשהאירוע החל הם הלכו לכיוון המקרר, ראו שהמחבל נכנס ולמזלם הוא ירה לכיוון השני ולא מהכיוון שממנו באה".

המחבל אמדי קוליבאלי השתלט ביום שישי האחרון על המרכול היהודי "היפר כשר" בשכונת ואנסן שבפריז. במהלך התבצרותו במקום הוא לקח 19 איש כבני ערובה וירה למוות בארבעה מהם: יואב חטאב, בן 21, פיליפ ברהאם, בן 40, יוהאן כהן, בן 22, ופרנסואה-מישל סעדה, בן 60.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נפרדים מיקיריהם בהודעות. אחת מבנות הערובה במרכול בפריז/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פריז
  • צרפת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully