וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג קיים יחסי מין על גג של מכונית בתוך סוכנות רכב

כשרמון מיטשל וארין בירד הגיעו לסוכנות להשכרת רכב הם החמיצו את האותיות הקטנות בחוזה, אלה שאוסרות על קיום יחסי מין על גג המכונית. זה נגמר במעצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לפחות הריפוד נשאר נקי. מיטשל ובירד/מערכת וואלה, צילום מסך

קיום יחסי מין במכונית היא אחת הפנטזיות הנפוצות בעולם. רמון מיטשל וארין בירד, בני זוג מפלורידה, החליטו לממש את הפנטזיה הזו - עם שלושה טוויסטים מטרידים בעלילה: בגלל שאין להם רכב הם פנו למצוא אחד כזה בסוכנות להשכרה, במקום בתוך הרכב, הם עשו את זה על הגג ומכל המכוניות בעולם בחרו השניים דווקא בקיה סדונה - לא לימוזינה, לא למבורגיני, אלא רכב משפחתי די מכוער. אם לא די בכך, הדגם הזה נחשב לאחד הדגמים הכי פחות נמכרים לשנת 2014.

קיה סדונה/קרניבל 2015. אתר יצרן
לוקיישן סקסי/אתר יצרן

עד ראיה שעבר בסמוך לסוכנות להשכרת מכוניות, הופתע לשמוע גניחות רמות מהמקום. כשהציץ פנימה, נדהם לגלות את השניים כשהם מקיימים יחסי מין על גג המכונית. משלא נעתרו לקריאותיו, התקשר עד הראיה למשטרה שהגיעה למקום ומיהרה לעצור את השניים - לא לפני שמיטשל ירק על אחד השוטרים וסטר לו.

השניים הואשמו בהתנהגות לא הולמת והתערטלות בפומבי. ארין שוחררה בתום חקירה קצרה, אולם בן זוגה נשאר במעצר והואשם גם בתקיפת שוטר. דמי הערבות לשחררו נקבעו על 11 אלף דולרים, סכום עמו יכלו לרכוש השניים מכונית משלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully