וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בפריז: "דיסנילנד" פונה ממבקרים בעקבות התרעת פיגוע

משטרת פריז פינתה את פארק השעשועים ואת המלונות הסמוכים לו, לאחר שאישה בשנות ה-30 לחייה איימה לפוצץ את המקום. מאוחר יותר התברר כי מדובר בהתרעת שווא

ימים מתוחים עוברים על תושבי פריז מאז הטבח במשרדי העיתון "שרלי הבדו" ביום רביעי והירי במרכול היהודי "היפר כשר" ביום חמישי, והמצב הביטחוני לא פסח על פארק השעשועים "דיסנילנד". על פי הדיווח בעיתון הצרפתי "לה פריזיאן", הפארק פונה היום (שבת) ממבקרים לאחר שאישה בשנות ה-30 לחייה איימה לפוצץ את המקום. מאוחר יותר התברר כי מדובר בהתרעת שווא.

רגע לפני שמבצע משטרתי רחב היקף יצא לדרך, והפארק הושבת עד להודעה חדשה, התברר כי אין באפשרותה של האישה לממש את איומיה וכי ככל הנראה מדובר באישה שלוקה בנפשה. על פי הדיווח, היא נעמדה בחלון מלון בקתות הסקויה, הצמוד לפארק, וצעקה כי היא חייאת בומדיין, בת הזוג של המחבל אמדי קוליבאלי, שנהרג אתמול בתום חילופי אש לאחר שהחזיק בכמה בני ערובה במרכול בפריז.

בומדיין בת ה-25 הייתה חברתו לחיים עד שנת 2010 והיא חשודה במעורבות באירוע. יחד עם זאת, לא ברור אם הייתה במקום. האישה בשנות ה-30 לחייה, תושבת מרסיי, נעצרה במקום והיא תובא בפני שופט ביום שני הקרוב.

טרור בצרפת - סיקור מיוחד
עסקים נסגרו, תפילות בוטלו: הלם בקהילה היהודית בפריז
הכתובת הייתה על הקיר: "המחדלים שהובילו לכישלון המודיעין הצרפתי"
אל-קאעדה בתימן: "הפיגוע לימד את צרפת גבולות חופש הביטוי"

המחבל אמדי קוליבאלי וחברתו לחיים לשעבר חייאת בומדיין. לה מונד, צילום מסך
בומדיין עם קוליבאלי/צילום מסך, לה מונד

בתוך כך, מחלקת המדינה של ארצות הברית דרשה הלילה מאזרחים אמריקנים ברחבי העולם "לשמור על רמה גבוהה של ערנות ולנקוט צעדים מתאימים על מנת לגביר את הערנות שלהם לבטיחותם", בעקבות פיגועי הטרור בימים האחרונים. מהמחלקה נמסר כי ארצות הברית "מודאגת מאיום הפיגועים המתמשך, מהפגנות ומפעולות אלימות אחרות נגד אזרחי ארצות הברית בחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully