וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשים מגונים בקטינות בדיזנגוף סנטר

7.1.2015 / 8:00

צעיר מגבעתיים נאשם בשורת עבירות מין בקטינות, בהן ביצוע מעשים מגונים בכוח. כמו כן, צילם והפיץ תמונות של המעשים. הוא התוודה בפני חבריו כי קיים עמן יחסים, אך הכחיש כי אנס אותן

דיזינגוף סנטר תל אביב. יסמין סויפר
אמר לחוקרת: "אני חייב להפסיק להכיר קטינות". דיזינגוף סנטר/יסמין סויפר

כתב אישום הוגש אתמול (שלישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד ולדיסלב קוקלין, תושב גבעתיים בן 20, בגין בעילת קטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, ביצוע מעשה סדום בקטינה, מעשה מגונה בקטינה תוך שימוש בכוח ועבירות מין נוספות. בחקירתו, הוא הודה בקיום יחסי מין עם הקטינות המעורבות בפרשה, וכן כי צילם אותן ומחזיק תמונות של קטינות רבות בעירום, אולם הכחיש כי אנס אותן.

מלבד הודאתו של קוקלין, גם חבריו של הנאשם העידו כי הוא התוודה בפניהם שהוא מקיים יחסי מין עם קטינות. כשנשאל בחקירתו מדוע הוא מקיים יחסי מין עם קטינות, השיב: "ידעתי שזה לא בסדר, אבל לא ידעתי מה מחכה לי על זה". בהזדמנות אחרת, אמר לחוקרת: "אני חייב להפסיק להכיר קטינות". מעצרו הוארך עד לתום ההליכים המשפטיים.

עוד בוואלה! חדשות:
בקינגהאם: "הנסיך לא היה מעורב ביחסי מין עם קטינה"
בן 20 נעצר בחשד שאנס 10 נערות מתחת לגיל 14
"לכאב אין התיישנות": מאות בעצרת לצעירה שנאנסה והתאבדה

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין מרדית שיבאן-פרקל מפרקליטות מחוז תל אביב, נהג קולקין לבצע עבירות מין בשש קטינות בגילאי 16-12. התביעה מאשימה את קוקלין בכך שניצל את פגיעותן ותמימותן של הקטינות, אותן הכיר בין היתר בדיזינגוף סנטר שבתל אביב וברשת הפייסבוק. במהלך מפגשיו עם הקטינות, שהתקיימו על פי האישומים בדיזנגוף סנטר ובביתו, קיים איתן יחסי מין תוך שהוא מודע לגילן.

"אני תמיד עוצר אחרי שני 'לא'"

במקרים אחרים, השתמש קולקין בכוח על מנת לבצע מעשי סדום באחת מהקטינות, ובבגירה שהייתה בת זוגו למשך כמה חודשים, וכן ביצע מעשה מגונה בכוח בקטינה אחרת. במקרה מסוים שמוזכר בכתב האישום, ביצע קולקין מעשה סדום באחת הקטינות, ולא הפסיק למרות בקשותיה החוזרות ונשנות כי יחדל ממעשיו. בנוסף, ביקש קולקין מהקטינות לצלם את עצמן בעירום ולשלוח אליו את התמונות, או שצילם את אחת מהן בעצמו, כשהיא ערומה, על רצפת החניון של דיזנגוף סנטר. את תמונות העירום, כך על פי כתב האישום, הפיץ באמצעים שונים וללא הסכמתן.

אחת הנערות סיפרה במשטרה כיצד נהגה להיפגש עם קולקין בדיזנגוף סנטר או בביתו ולקיים עמו יחסי מין בהסכמה, אולם לדבריה הוא היה אלים והכאיב לה. לטענתה, היא פחדה לומר לו, כדי שלא יעזוב אותה. עוד סיפרה כי קוקלין צילם אותה בעירום, ובהמשך גילתה כי הוא מפיץ תמונות אלה וכי הוא מחזיק ברשותו תמונות עירום של קטינות רבות אחרות.

במהלך עימות בין המתלוננת לנאשם במשטרה, תיארה כיצד ביצע בה מין אנאלי בכוח. "אחרי שאמרתי שש פעמים 'לא', אז הוא הפסיק", סיפרה אז הנערה. לכך השיב קוקלין: "אני תמיד עוצר אחרי שתיים".

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully