וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדריסתה למוות של ניקול רמירז ישוחרר ממעצר

5.1.2015 / 17:21

חודש חלף מאז מעצרו המתוקשר של חסן אל-פקיר מלוד, החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח ברמלה באוגוסט, שבה נהרגה הנערה בת ה-14. היום הורה בית המשפט לשחררו משום שאין חשד לשיבוש החקירה

(החשוד בבית המשפט בחודש שעבר)

בית המשפט בראשון לציון הורה היום (שני) לשחרר ממעצר את חסן אל-פקיר בן ה-38 מלוד, החשוד בדריסתה למוות של הנערה ניקול רמירז בת ה-14, לפני כארבעה חודשים ברמלה. הסיבה: "אין עילה להמשך שיבוש החקירה מצדו".

התאונה הקשה אירעה ב-28 באוגוסט אשתקד, כשרמירז חצתה את הכביש ברחוב הרצל ברמלה, ואז נפגעה מכלי הרכב בו לפי החשד נהג אל-פקיר. הנהג נמלט מהמקום, מבלי לסייע לרמירז שנפצעה אנושות. היא מתה מפצעיה כעבור יומיים. לאחר פעילות שנמשכה כשלושה חודשים, ושבמהלכה השקיעה המשטרה מאמצים רבים, הסגיר עצמו החשוד בתחילת דצמבר אחרי שברח והסתתר בין היתר בשטחי הרשות הפלסטינית. 29 ימים מאז, אל-פקיר עדיין נמצא במאסר.

עוד ידיעות בנושא
אמה של ניקול רמירז: "שיישאר כל החיים בכלא, שישלם"
החשוד בדריסת ניקול רמירז: "לא ידעתי שמחפשים אותי"
ה"פגע וברח" ברמלה: הנערה נדרסה, אחיה ניצל בנס

חסן אל-פקיר החשוד בדריסתה למוות של ניקול רמירז (בקטן). דרור עינב, פייסבוק, עיבוד תמונה
אל פקיר ורמירז/עיבוד תמונה, דרור עינב, פייסבוק

בדיון הקודם בנושא, קבע בית המשפט המחוזי בלוד - לאחר שדן בבקשת ערעור שהגיש סנגורו של החשוד עו"ד אסף טל בעניין החזקתו במעצר - כי על המשטרה והפרקליטות להגיש עד היום כתב אישום נגד החשוד. אולם תחת זאת, בצהריים התייצבו חוקרי צוות החקירה המיוחד של משטרת מחוז שפלה בבית משפט השלום בראשון לציון וביקשו להאריך ביממה את מעצרו של אל-פקיר.

השופט, אילן בן דור, קבע כי אין מקום להמשיך ולהחזיק את החשוד במעצר, והוסיף כי המשטרה לא מילאה את ההנחיות של המחוזי, שקבע כי אין עילה להמשך שיבוש החקירה מצידו של אל-פקיר, והורה לשחררו. המשטרה ביקשה לעכב ביצוע ההוראה על מנת להגיש ערעור למחוזי. השופט נעתר, והדיון יתקיים מחר כשהחשוד במעצר.

"הלקוח שלי מסר אליבי וטען כי היה בבית חולים בעת התאונה", אמר עו"ד טל. "חבל שהוא צריך לבלות 29 יום במעצר כדי שכולם יגלו שאין לו קשר לאירוע". מנגד, טוענים במשטרה כי יש להם ראיות לכך שהוא היה במכונית הסקודה שפגעה ברמירז ושהוא נמלט מיד לאחר התאונה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תאונת פגע וברח ברמלה. אוגוסט 2014. מחמוד עביד תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה ברמלה/מד"א, מחמוד עביד תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully