וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה מציעה לירות בכם תמורת הרבה מאוד כסף

חובבי הפיינטבול יודעים שהפגיעות עלולות להיות כואבות ולהשאיר שטפי דם על העור, אז חברה בריטית מחפשת מועמד שיבחן את כדורי הפיינטבול שלהם תמורת משכורת נאה במיוחד

חברה מגייסת אדם כדי שיירו עליו בפיינטבול. יוטיוב, צילום מסך
שיהיה להם בהצלחה/צילום מסך, יוטיוב

חברה בריטית בשם UKPaintball פרסמה הצעת עבודה אטרקטיבית במיוחד: הם מחפשים אדם שיהיה מוכן להיות שפן ניסיון לכדורי הפיינטבול תמורת שכר של 40,000 לירות שטרלינג בשנה (כרבע מיליון שקלים). במילים פשוטות - יורים עליך כל היום, אבל בסוף החודש נכנסים לחשבון הבנק קצת יותר מ-20,000 שקלים. מנכ"ל החברה לא חשב שהקהל הרחב יענה להצעה המשונה, אך למרבה הפלא יותר מ-10,000 אנשים כבר שלחו קורות חיים.

"אני שחקן רוגבי ורגיל לשחק בלי מגינים, כך שאני חסין לכאב פיזי. כמו כן, אני מסוגל לשבור אבטיח בעזרת הראש שלי. תמיד רציתי לצרוח בעודי מכוסה בצבע, אז נראה לי שזה יכול לעבוד", כתב מועמד נחוש. הבקשות הגיעו לא רק מתולך בריטניה אלא גם מארה"ב, קנדה, קרואטיה ואפילו הודו.

ג'סטין טוהיג, מנכ"ל החברה, נדהם למראה ההיענות הגבוהה. "התגובות המדהימות הן הדבר האחרון לו ציפינו. לא יכולנו לצפות שכל כך הרבה אנשים מבריטניה ומחוצה לה ירצו שיירו בהם למחייתם. קיבלנו קורות חיים מחיילים לשעבר, אנשים שאוהבים ללכת לפיינטבול בתור תחביב ואפילו שוליית קוסם לשעבר שכמעט נורה פעם במהלך קסם שהשתבש. יהיה קשה לסנן כל כך הרבה פניות, ואנחנו שוקלים לבחור עשרה מועמדים ולשלוח אותם למחנה אימונים. רק שם נדע כמה מהם באמת חסינים לירי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully