וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: האב נותן לבתו התינוקת לשחק עם נחש פיתון

הסרטון שמזעזע את הרשת: תינוקת בת 14 חודשים משחקת עם נחש פיתון בורמזי. הגולשים תוקפים את האב, "גם אם אתה סומך על נחשים - הרחק מהם את הבת שלך"

עמוד היוטיוב של Barcroft TV

ג'יימי גארינו, בן ה-34 ממישיגן, מגדל בביתו נחש פיתון בורמזי באורך 4 מטרים. כדי להוכיח לעולם שאפשר לסמוך על נחשים - הוא נתן לבתו הקטנה, אליסה, בת ה-14 חודשים, לשחק עם הנחש ותיעד את הרגעים המלחיצים בוידאו.

מאז עלה הקטע ליוטיוב בשישי האחרון, הוא צבר יותר מ-300 אלף צפיות ועשרות תגובות קשות מצופים מזועזעים. "הוא לא מבין כלום. גם אם הנחש לא מסוכן - התינוקת עדיין לא בטוחה", כתב אחד הגולשים בתגובה לסרטון, "כמו שאסור להשאיר תינוק לבד עם כלב, כך אסור להשאיר אותו עם נחש". גולש אחר כתב בתגובה: "יום אחד התינוקת הזאת תמצא את עצמה בקיבה שלו".

תינוק משחק עם נחש פיתון בורמזי. צילום מסך
משחקים בסולמות ונחשים. התינוקת והנחש/צילום מסך

האב ציפה לתגובות הקשות ובכל זאת התעקש לפרסם את הקטע כדי לנסות לתקן את המוניטין הרע של הנחשים. לטענתו, זו הדרך שלו להוכיח לעולם עד כמה הנחשים ידידותיים לסביבה - כה ידידותיים ולא מסוכנים שאפשר לגדל אותם כחיות מחמד ולתת להם להסתובב בבית בחופשיות.

נחש הפיתון הבורמזי הוא אחד מ-5 הנחשים הארוכים ביותר בעולם וכמו כל הנחשים, הוא משתמש בשיניו כדי לתפוס את טרפו וכורך את גופו סביב הטרף כדי לחנוק אותו למוות. שיהיה לאליסה בהצלחה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully