וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח פלסטיני: "ליברמן נפגש עם דחלאן בפריז"

אבי יששכרוף ואמיר תיבון

4.1.2015 / 10:35

הבוקר דווח בוואלה! חדשות כי שר בכיר נפגש עם דחלאן, יריבו של אבו מאזן, בכמה בירות אירופיות, וללא הסכמת נתניהו. ח"כ גלאון: "שר החוץ פועל מתחת לאפו של ראש הממשלה. יש לפטרו"

מערכת וואלה

האתר הפלסטיני arab48 דיווח הבוקר (ראשון) כי שר החוץ אביגדור ליברמן נפגש בפריז עם מוחמד דחלאן. מוקדם יותר הבוקר דווח בוואלה! חדשות כי ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר לאחרונה מסר חשאי ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ולפיו כמה פגישות שהתקיימו בין שר בכיר בממשלה לבין מוחמד דחלאן, שנחשב ליריבו של אבו מאזן, לא נעשו על דעתו, ואינן מייצגות את מדיניות ממשלת ישראל. מקורות פלסטיניים וישראליים מסרו לוואלה! חדשות כי השר קיים יותר מפגישה אחת עם דחלאן בכמה בירות אירופיות.

שר החוץ אביגדור ליברמן בראיון לוואלה! חדשות. נועם מושקוביץ
שר החוץ אביגדור ליברמן/נועם מושקוביץ

בעקבות הפגישות הללו ניסו לברר אנשיו של אבו מאזן מול גורמים ישראלים בכירים אם מדובר בפגישות מטעמה של ממשלת ישראל ושל העומד בראשה. על פי המקורות הפלסטיניים, ראש השב"כ יורם כהן הודיע לאבו מאזן כי לא מדובר בפגישות רשמיות, בזמן שנפגש עמו ברמאללה.
הפגישה התקיימה עוד לפני שהוכרז על הקדמת הבחירות.

הדיווח המקורי || ללא הסכמת נתניהו: שר בכיר נפגש עם יריבו של אבו מאזן

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
זהבה גלאון בוועידת המשפט- פאנל בנושא האח הגדול. בן קלמר
"מעשה נפשע". גלאון/בן קלמר

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, אמרה בתגובה כי היא "קוראת לראש הממשלה לפטר את ליברמן באופן מיידי. מדובר במעשה נפשע במסגרתו שר החוץ של ישראל פועל מתחת לאפו של ראש הממשלה על מנת להדיח את יו"ר הרשות הפלסטינית ובניגוד לאינטרסים המוצהרים של ישראל. אני קוראת לנתניהו להשתלט על שר החוץ בממשלתו. בכוונתי לפנות היום ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיפתח בחקירה לבדיקת טיב הקשר בין ליברמן ודחלאן ומטעם מי פועל שר החוץ".

דחלאן: הפרסום נועד לצרכים פנים-ישראליים

דחלאן היה אחד מראשי הפתח עד שהורחק לפני יותר משנה משורות הארגון על ידי אבו מאזן. הוא נחשב לאופוזיציונר ליו"ר הרשות, ולאחרונה גם נרשם שיתוף פעולה בין אנשיו לבין חמאס בעזה, כאשר השלטונות ברצועה התירו לתומכי דחלאן לקיים הפגנה בעדו ונגד אבו מאזן. דחלאן סולק מהשטחים על ידי אבו מאזן ומתגורר כעת באיחוד האמירויות הערביות. גם מקורביו האחרים, כמו סמיר משהראווי, סופיאן אבו זיידה ורבים אחרים, הורחקו בחודשים האחרונים משורות הפתח, כחלק מקמפיין שלם נגד דחלאן. החשש של אבו מאזן הוא שדחלאן מנסה להדיחו.

בלשכתו של השר הבכיר הכחישו בכל תוקף כי נפגש עם דחלאן. בתגובה לפניית וואלה! חדשות, דחלאן הכחיש בעצמו כל קשר לשר ישראלי או לאישיות ישראלית בכירה אחרת ולקיום מפגשים עמם. לדברי דחלאן, עיתוי הפרסומים הללו מיועד לצרכים פנימיים ישראלים והוא אינו מעוניין לקחת חלק בכך. מלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס לדברים וגם השב"כ נמנע מלהגיב. יש לציין כי בצד הפלסטיני כמה גורמים שונים אישרו את מהימנות הדברים וכך גם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully