וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שתה קרטון ליקר ביצים - והובהל לבית החולים

ריאן רוש שתה קרטון שלם של ליקר ביצים ב-12 שניות במסגרת התערבות שעשה עם חבריו - והובהל לטיפול בבית החולים. אשתו בתגובה: "רק שזה לא יהרוס לנו את חג המולד"

צילום חובבים יוטיוב

אחד ממנהגי חג המולד הוא שתייה של ליקר ביצים - אגנוג, משקה העשוי מחלב, שמנת, סוכר, ביצים מוקצפות, אגוז מוסקט וליקר אלכוהולי. אבל המסורת הזו גרמה לאישפוזו בבית החולים של גבר ששתה קרטון שלם של ליקר ביצים ב-12 שניות בלבד.

ריאן רוש, תושב יוטה, ארה"ב, התערב עם חבריו במסיבת חג המולד שאירגנו במקום עבודתו שהוא יצליח לשתות קרטון שלם של ליקר ביצים במכה אחת. כמו שניתן לראות בסרטון, הוא הצליח לעשות זאת ב-12 שניות וזכה לפרגון מהסובבים ולכרטיס מתנה בסך 50 דולר. כמה דקות לאחר המעשה, הרגיש ריאן שאינו מסוגל לנשום - והובהל לטיפול נמרץ בבית החולים.

אדם שתה קרטון ליקר ביצים ב-12 שניות ואושפז. צילום מסך
לא שווה את הכסף. ריאן עושה את טעות חייו/צילום מסך

"לא היה לי אוויר", היא סיפר לפוקס ניוז ואשתו אמילי שצילמה את ההישג סיפרה: "זה היה מפחיד. לא היה לנו מושג מה קורה". רוש אושפז לשלושה ימים בבית החולים ונלחם כעת בדלקת ריאות קשה. למרות האסון, ריאן מודה שאין לו שום בעיה ללגום שוב מהמשקה שכמעט הרג אותו, "הרבה אנשים שואלים אותי אם אהיה מוכן לשתות שוב ליקר ביצים והתשובה היא כן. אולי בעתיד אקח לגימה נוספת מזה".

לאשתו, כך נדמה, היה חשוב יותר שהוא יצא מבית החולים עד ערב חג המולד, "כשהוא היה בבית החולים, התפללתי שזה לא יהרוס לנו את חג המולד" היא סיפרה, "אמרתי לו שיש לו עוד כמה ימים לצאת מזה". מה עם להתפלל לשלומו? חשבת על זה?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully