וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת היום

מי לשבט ומי לחסד?

מפגינים מחוץ לדיוני ועדת סל התרופות, דצמבר 2014. מור שמעוני, מערכת וואלה! NEWS
מפגינים מחוץ לדיוני ועדת הסל/מערכת וואלה! NEWS, מור שמעוני

אתם צריכים לדעת שהיום ייקבע אילו תרופות חדשות ימומנו על ידי המדינה ואילו חולים ייאלצו להמשיך ולשלם סכומי עתק בעבור תרופות מצילות חיים ומשפרות איכות חיים. ועדת סל התרופות החלה בדיונים כבר ביום ראשון והיום היא צפויה להכריז כיצד יחולקו 300 מיליון השקלים שעומדים לרשותה. לשלב הסופי הגיעו השנה 600 תרופות וטכנולוגיות בעלות כוללת של שלושה מיליארד שקלים, כך שחולים רבים יישארו ללא פתרון מיידי.

כלבי השמירה

בית בשדרות שנפגע מרקטה. 8 באוגוסט 2014. AP
בית שנפגע מרקטה בשדרות, באוגוסט השנה/AP

אתם צריכים לדעת שבימים שבהם אנחנו מתבשרים על עוד ועוד פרשיות שחיתות ,יש מי שתורמים למאבק בנגע הזה והיום הם אף יזכו להוקרה. במכללת ספיר בשדרות יתקיים היום הכנס של התנועה לאיכות השלטון ששמה לעצמה למטרה לקדם ממשל איכותי יותר למען כולנו. בכנס יוענקו אותות לאבירי איכות השלטון לשנת 2014 ובין הזוכים ניתן למנות את השופטת בדימוס עדנה ארבל, ח"כ זהבה גלאון, דפני ליף וכן את תושבי המועצות חוף אשקלון, שער הנגב, אשכול והעיר שדרות שניצבו בחזית הקסאמים במבצע צוק איתן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שנה חדשה בכלא?

איש האופוזיציה הרוסית אלכסיי נבלני עם אחיו אולג במשפטם במוסקבה, דצמבר 2014. AP
אלכסיי נבלני, מימין, עם אחיו אולג בבית המשפט/AP

אתם צריכים לדעת שאלכסיי נבלני, ממנהיגי האופוזיציה ברוסיה, עלול להתחיל את השנה החדשה מאחורי סורג ובריח. גזר הדין במשפטו של נבלני, המואשם בגניבת עמלות בסך 30 מיליון רובל, היה אמור להינתן רק באמצע ינואר, אלא שאתמול הודיעו במפתיע על הקדמת הדיון להיום. ההערכה היא כי הממשל הרוסי מנסה למנוע מעשרות אלפי תומכיו של נבלני להשתתף בעצרת מחאה שתכננו לקיים ליד הקרמלין. בעקבות הקדמת המועד הוקדמה גם העצרת ועשרות אלפים כבר הודיעו בפייסבוק שיגיעו היום למקום, מעניין אם הם יוציאו את האף ואת האצבע שעשתה לייק מהבית: החזאים צופים שזה יהיה היום הקר בשנה עם פחות מ-14 מעלות מתחת לאפס.

סוף רודן לתלייה

נשיא עיראק סדאם חוסיין. 1991. AP
סדאם בימים יפים יותר/AP

אתם צריכים לדעת שהיום לפני שמונה שנים הוצא השליט העיראקי סדאם חוסיין להורג בתלייה. חוסיין שלט ביד רמה במדינה משנת 1979 ועד לכיבוש בגדאד על ידי ארה"ב ב-2003. במהלך שלטונו פתח במלחמה עם איראן שנמשכה שמונה שנים וב-1991 אף הביא שלטונו למלחמת המפרץ שבמהלכה נורו לראשונה טילי סקאד לעבר ישראל. לאחר משפט פומבי שארך כשנה הורשע חוסיין בביצוע פשעים נגד האנושות ולאחר מכן, כאמור, הוצא להורג בתלייה, אף שביקש להיות מובא בפני כיתת יורים. השנה חשף עיתונאי עיראקי כי חוסיין תכנן לחטוף את ראש ממשלת ישראל לשעבר מנחם בגין לאחר שזה הורה לתקוף את הכור הגרעיני בעיראק ב-1981, אולם חזר בו לאחר שהתוכנית נחשפה במערב.

תמיד אישה

פנינה רוזנבלום עם אתר השידוכים החדש שלה. ראובן קסטרו
אימפריית קוסמטיקה ושידוכים. פנינה רוזנבלום/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שפנינה רוזנבלום חוגגת היום שישים שנות בלונד זוהר. הילדה שגדלה בצריף בפתח תקווה ונהפכה לנערת זוהר זכתה לפגוש מקרוב שמות נוצצים כמו טד קנדי, רוברט דה נירו ואפילו סלבדור דאלי. כיום היא עומדת בראש אימפריית קוסמטיקה מצליחה ולאחרונה אף הכניסה רגל חטובה לעולם השידוכים כשפתחה אתר למחפשי זוגיות, שבו היא מבטיחה למצוא לכל ליפסטיק את השפתיים המתאימות. ברזומה שלה אפשר למצוא גם כהונה קצרצרה כחברת כנסת וכשהתפרסמו הידיעות על הבחירות הקרובות לכנסת העשרים היא התלבטה אם להתמודד שוב אבל בחרה לעת עתה להישאר במשבצת הפרשנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully