וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל ירה באשתו - וכך הציל את חייה

גבר שרצה להבריח אווזים, בדק אם הרובה טעון וירה בשוגג באשתו. כשהיא הגיעה לטיפול בבית החולים גילתה שאילולא הירי - היא בוודאי הייתה מתה

גבר מחזיק רובה ציד. ShutterStock
הרובה שהציל את חייה/ShutterStock

בויד רוס ואשתו שרלין, תושבי מחוז סנדסקי, אוהיו, לא ישכחו את חג המולד הזה לעולם. שרלין הובהלה לטיפול בבית החולים לאחר שבעלה ירה בה בשוגג - שם גילו הרופאים שהיא סובלת ממחלת לב שאילולא הייתה מאובחנת בזמן - יתכן שהייתה מתה.

הכל התחיל כשבויד בן ה-77 תכנן להשתמש ברובה שלו כדי להבריח אווזים מהאגם הסמוך לביתו. כשניסה לבדוק האם הרובה טעון, נפלט ממנו כדור רסס, שעבר דרך הארון היישר אל גב הכסא בו ישבה אשתו, שרלין, והשאיר לה חתך של 10 ס"מ בצווארה. שרלין, בת ה-75, הובהלה לקבלת טיפול בבית החולים באקרון. מלבד הטיפול בפציעה, עברה שרלין בדיקה שגרתית אצל הרופאים שגילו שהיא סובלת מהפרעות בקצב הלב - וכך הצילו את חייה.

רופאים. ShutterStock
"אם הוא לא היה יורה בה, אמא שלי הייתה יכולה למות בכל רגע"/ShutterStock

"אבא שלי תמיד אמר שהיא לא מרגישה טוב, אבל היא כבר שנים לא ראתה רופא. רק בגלל הירי גילינו שהיא סובלת כבר זמן רב מבעיה בלב", סיפר בנם, סטיב. לשרלין הושתל קוצב לב ומאז מצבה הבריאותי השתפר כפליים, "אם הוא לא היה יורה בה, אמא שלי הייתה יכלוה למות בכל רגע", הוסיף הבן, "אני שונא קלישאות, אבל זה היה נס חג המולד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully