וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים אחרי הפיגוע בשומרון: בקבוק תבערה לעבר בית בבירה

28.12.2014 / 0:18

הכבאים השתלטו על דליקה שפרצה במרפסת בית פרטי בשכונת ארמון הנציב, לאחר שאלמונים השליכו בקבוק תבערה. לא דווח על נפגעים. בחמישי, הילדה איילה שפירא נפצעה קשה מפגיעת בקבוק תבערה ליד ביתה

אלמונים השליכו אמש (שבת) בקבוק תבערה לעבר מרפסת בית פרטי בשכונת אמון הנציב שבדרום-מזרח ירושלים. לא דווח על נפגעים. צוותים של מכבי האש שהגיעו למקום כיבו את הדליקה שפרצה. כוחות משטרה סורקים את זירת האירוע ומנסים לאתר חשודים אפשריים בביצוע המעשה.

תקרית זו מגיעה יומיים בלבד לאחר הפיגוע בשומרון, שבמהלכו נפצעה באורח קשה הילדה איילה שפירא בת ה-11 ואביה אבנר, בן 45, באורח קל. השניים עדיין מאושפזים בבית החולים שיבא בתל השומר. איילה, שסובלת מכוויות בדרגה ג' ב-50% מגופה, בעיקר בפניה ובפלג גופה העליון, עברה במהלך סוף השבוע ניתוח ראשון בסדרת ניתוחים וטיפולים שהיא אמורה לעבור. עם זאת, עדיין נשקפת סכנה לחייה.

לקריאה נוספת:
החשודים בהשלכת בקבוק התבערה: בני 16 מהכפר עזון
הפיגוע בשומרון: בת ה-11 נותחה לראשונה, מצבה עדיין קשה
שיפור קל במצב הילדה שנפצעה מבקבוק תבערה בשומרון

שני נפגעים מהשלכת בקבוק תבערה במעלה שומרון. ניב אהרונסון
כלי הרכב השרוף בזירת הפיגוע בשומרון, חמישי/ניב אהרונסון

מוקדם יותר אתמול הותר לפרסום כי כמה שעות לאחר הפיגוע עצרו השב"כ וצה"ל שני נערים מהכפר עזון שליד קלקיליה בחשד כי הם אלו שהשליכו את בקבוק התבערה. בחקירתם הודו שני הנערים, בני 16, כי יצאו ביום חמישי אחר הצהריים מעזון לכיוון הכביש המוליך ממעלה שומרון ליישוב אל מתן, במטרה להשליך בקבוק תבערה לעבר כלי רכב. השניים המתינו בצד הדרך, הבחינו בכלי רכב הנעים על הציר, הדליקו את בקבוק התבערה והשליכו אותו לעבר אחת המכוניות, אשר נפגעה והתקלחה. לאחר מכן, נמלטו השניים חזרה לכפר עזון - נעצרו.

אמה של איילה, רות, נשארה במהלך סוף השבוע ליד מיטתה של בתה בבית החולים. "אנחנו לאט לאט מעכלים את מה שעבר עלינו", אמרה היום. "אנחנו מבקשים מכולם להמשיך להתפלל לשלומה של איילה. אנחנו מאוד מוקפים, מקבלים המון תמיכה מכל הכיוונים. עם ישראל מתגלה בתפארתו ממש מדהים".

"אנחנו דואגים מאוד מאוד אבל מרשים לעצמנו להיות אופטימיים", המשיכה. "אנחנו מקווים שתהיה התקדמות במצב. אנחנו בשאיפה להגיע לביתנו עם ילדה בריאה לבת מצווה שלה".

(עדכון ראשון: 22:18)

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully