וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה בוותיקן: פמיניסטית התפרעה בעירום. צפו

האישה פרצה למיצג חג המולד הסמוך לכנסיית פטרוס הקדוש, חטפה את בובת ישו התינוק וצעקה: "אלוהים הוא אישה!". מאבטח הצליח לתפוס אותה, אך זה היה מאוחר מדי והאירוע צולם והופץ

צילום: יוטיוב עריכה: מתן חדד

הקהל שחזה שלשום (חמישי) במיצג חג המולד שהועמד מחוץ לכנסיית פטרוס הקדוש שבוותיקן, נאלץ לצפות גם בפעילה פמיניסטית שפרצה לתוכו כשהיא עירומה בפלג גופה העליון. האישה, פעילה של התנועה הפמיניסטית FEMEN, "חטפה" את בובת ישו התינוק וצעקה "אלוהים הוא אישה!". המיצג נחשף ערב לפני כן, בערב חג המולד, על ידי האפיפיור פרנציסקוס, כחלק ממיסה שערך לכבוד החג הנוצרי.


עוד ידיעות מהעולם:
טורקיה: נער שהעליב את ארדואן עלול להיכלא ל-4 שנים
אוניברסיטה בסין אסרה על סטודנטים לחגוג את חג המולד
דיווח: קטאר הודיעה לחמאס על הפסקת תמיכתה בארגון

פמיניסטית פורצת בעירום חלקי למיצג חג המולד בוותיקן, 25 בדצמבר 2014. AP
הצעירה נלקחת מהמיצג, תוך שהמאבטח מנסה להסתירה/AP

הצעירה, שפרצה למיצג כשעל חזה העירום נכתב בשחור "GOD IS WOMAN", החלה לרוץ מיד לאחר שחטפה את ישו הקטן תוך שהיא מרימה אותו אל על וחושפת את גופה העירום לנגד עיניו של הקהל ההמום, בעוד התזמורת ממשיכה לנגן.

איש אבטחה שהיה במקום מיהר לרדוף אחריה, ובטרם הספיקה לרדת מהבמה אחז בה כדי לעצור אותה ולגרום למחזה, המבזה את הוותיקן, להיפסק. עם זאת, מעצרה היה מעט מאוחר מדי ועוברי אורח הספיקו לצלם אותה צועקת את ההצהרה השנויה במחלוקת ולהפיץ את הסרטון. בניגוד לתקוות הוותיקן, הסרטון הופץ ברשת במהרה ונחשף לעיני רבים ברחבי העולם, שנאלצו להתמודד עם אותה אמירה נוקבת ומעוררת תהיות.

(עדכון ראשון: 18:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully