וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת היום

קלון על ראש עיר נוסף?

יצחק רוכברגר ראש העיר רמת השרון בדיון הקראה בבית משפט השלום בת"א, אוקטובר 2013. נמרוד סונדרס
יצחק רוכברגר ראש העיר רמת השרון בדיון הקראה בבית משפט השלום בת"א, אוקטובר 2013/נמרוד סונדרס

אתם צריכים לדעת שהיום תימסר הכרעת משפטו של ראש עיריית רמת השרון יצחק רוכברגר. שנה וחצי לאחר הגשת כתב האישום המייחס לו עבירות של רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה והפרת אמונים בזמן כהונתו כמנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון של קרן ההשתלמות של עובדי הרשויות המקומיות בין השנים 2004 ל-2006, יפסוק שופט בית משפט השלום בתל אביב עידו דרויאן את פסק דינו של רוכברגר, לו מיוחסת גם עבירה של קבלת החזרים מהקרן בסך 120 אלף שקלים על בסיס חשבוניות מזויפות. אם יורשע ויושת עליו קלון, עיריית רמת השרון תלך לבחירות נוספות לראשות העירייה בלבד בתוך מספר חודשים.

התכנית לשיקום עברונה

נפט בעברונה. רשות הטבע והגנים, רשות הטבע והגנים
נפט בעברונה/רשות הטבע והגנים, רשות הטבע והגנים

אתם צריכים לדעת שהיום יציג סגן השר להגנת הסביבה, אופיר אקוניס, בפני הממשלה תכנית לשיקום שמורת עברונה בערבה, שנפגעה בצורה קשה בשל דליפת הנפט בתחילת החודש. על פי התכנית, יועברו 17 מיליון שקלים לשיקום האזור, השמורה תורחב ויחוזק מערך הטיפול באירועי חירום של המשרד להגנת הסביבה. בעמותת אדם, טבע ודין זעמו על התכנית, והכריזו: "עבודת המחשכים של קצא"א הצליחה להכניע את הממשלה שתאשר הצעה רשלנית כמענה לאסון האקולוגי הגדול ביותר שאירע בישראל", בעוד שבחברה להגנת הטבע דווקא בירכו על עיקרי הצעת ההחלטה, אך קראו גם להקמת ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת תפקוד קצא"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

יום הולדת לאגדה חיה

יהורם גאון. ראובן קסטרו
יהורם גאון/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שיהורם גאון חוגג את יום הולדתו ה-75. חתן פרס ישראל לזמר עברי הוא אחד הכוכבים הבולטים של עולם הבידור הישראלי לדורותיו, בין היתר בזכות שירים כמו "אלף נשיקות", "הנני כאן", "רוזה", "בלדה לחובש" ו-"עוד לא אהבתי די", סרטים כמו "קזבלן", "מבצע יהונתן" ו-"המאהב", ותכניות טלוויזיה כמו "קרובים קרובים" ו-"שישי בגאון". הצלחתו רבת השנים הקנתה לו מעמד של זמר לאומי, וב-1994 הוא ביצע שיר בטקס קבלת פרס נובל לשלום של יצחק רבין ושמעון פרס. לפני שלוש שנים עורר סערה ציבורית כשכינה את המוזיקה של כמה מהזמרים המזרחיים "זבל איום שהשטן לא ברא", אבל מעמדו האגדי נותר כשהיה.

בית הקולנוע הראשון

אתם צריכים לדעת שסרט הקולנוע המסחרי הראשון בעולם הוקרן היום לפני 120 שנה. עשרה חודשים אחרי שאוגוסט לומייר ואחיו הקטן לואי לומייר פיתחו את המצלמה הסינמטוגרפית וצילמו באמצעותה את סרט הראינוע הראשון - "היציאה ממפעלי לומייר" - הקרינו האחים לראשונה סרט באופן מסחרי. הם שכרו את אולם 'גרנד קפה' בפריז, וגבו תשלום מהקהל שהגיע לצפות בסרטם הראשון, לצד שניים נוספים - "סעודת התינוק", בכיכובו של בנו בן השנתיים של לואי, ו-"הרכבת מגיעה לתחנה", שעורר בהלה בקרב הצופים שחששו שהרכבת שעל המסך עומדת לדרוס אותם.

בלאט חוזר הביתה

- מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
- מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט/AP

אתם צריכים לדעת שדיוויד בלאט ייאמן הערב את משחקו ה-30 ב-NBA. אחרי שבסוף השבוע התארחה קליבלנד שלו בפלורידה ורשמה הפסד במיאמי וניצחון באורלנדו, היא חוזרת הביתה למשחק קל על הנייר מול דטרויט, שייפתח בשעה 23:30 שעון ישראל. שבועיים אחרי המפלה הביתית של הקאבלירס לאטלנטה (127:98), בה הפסידו בפעם השלישית בארבעה משחקים, לברון ג'יימס וחבריו מציגים יכולת משופרת עם ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיהם האחרונים. מול הפיסטונס החלשים, שניצחו העונה 6 משחקים בלבד והפסידו 23, המאמן הישראלי לא צפוי להתקשות לשפר את מאזן קבוצתו ל-19 ניצחונות ו-11 הפסדים, יומיים לפני הביקור באטלנטה בו ינסה לנקום בהוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully