וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפס את אימו במיטה עם גבר - והיכה אותו למוות

גבר בן 21 שחזר לביתו לפנות בוקר תפס את אימו במיטה, ערומה עם גבר זר. הוא התנפל עליהם במכות וקללות וגרם למותו של הגבר. את השוטרים שעצרו אותו שאל: "מה אתם הייתם עושים?"

זוג נתפס במיטה. ShutterStock
תקף גם את אמו, סטר לה וקרא לה "זונה"./ShutterStock

צעיר סקוטי בן 21 כעס במיוחד כשתפס את אמו הנשואה במיטה עם גבר ערום ובהתקף זעם היכה אותו למוות, כך דווח ב"דיילי מייל". שון מאהן תקף גם את אמו, סטר לה וקרא לה "זונה" לאחר שתפס אותה במיטה.

על פי הדיווח, האב הוא ימאי והיה בשייט במסגרת העבודה באותן שעות והבן פרץ לחדר השינה של הוריו בעיר בלוך שבמרכז סקוטלנד, ותקף באלימות את אמו והגבר עימו שהתה שם. לאחר שהיכה את הגבר הערום וגרר אותו בכל החדר, הוא התקשר לחבר ואמר לו: "אני צריך שתגיע. תפסתי מישהו שוכב עם אמא שלי. נראה לי שהרגתי אותו". הוא הודה ברצח גם בפני המשטרה והוא צפוי למאסר ממושך.

שון מאה'ן שרצח את המאהב של אימו. פייסבוק, צילום מסך
"תפסתי מישהו שוכב עם אמא שלי. נראה לי שהרגתי אותו". שון מאהן/צילום מסך, פייסבוק

עורך דין מטעם התביעה סיפר כי הנרצח, סטיוארט מק'קלר בן ה-33 ,הכיר את האם, לווינה מאהן, במועדון לילה במלון. על פי עדי ראיה הוא התחיל איתה והיא הזמינה אותו לשתות בביתה בשעה 2 בלילה. כשהגיעו לבית הם החלו להתנשק ואז היא הציעה שיעלו לקומה השנייה, כיוון ש"היא חששה שמישהו יגיע". ואכן, בשעות הבוקר המוקדמות הגיע הבן הביתה ומצא את השניים במיטה. על פי התיאור שלה הוא פרץ את הדלת, צעק "מה אתם עושים?! איך את מסוגלת לעשות את זה לאבא שלי?" והחל להכות את הגבר במשך עשרים דקות. לאחר מכן הוא פנה לאימו, הכה אותה בראשה וקרא לה "זונה". בזמן שהגבר המוכה שכב מתבוסס בדמו על הרצפה, הצליחה האם להימלט ולהזעיק עזרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סטיוארט מקלר שנרצח ע"י הבן של המאהבת שלו. פייסבוק, צילום מסך
הנרצח, סטיוארט מק'קלר בן ה-33 ,הכיר את האם, לווינה מאהן, במועדון לילה במלון/צילום מסך, פייסבוק

הצוות הרפואי שהגיע למקום קבע את מותו שלה גבר והשוטרים הצליחו לאתר את הבן מתחבא בארון במטבח בבית של חבר. לדבריהם הוא שאל לשלומו של הגבר שהוכה וטען: "אני רק חבטתי בו. מה אתם הייתם עושים? אבא שלי עובד בים ואני חוזר הביתה ומוצא את אמא שלי במיטה עם גבר אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully