וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת היום

רצח נועה אייל

דניאל נחמני רוצח נועה אייל. טלי מאייר
דניאל נחמני רוצח נועה אייל/טלי מאייר

אתם צריכים לדעת שהיום יתייצב בבית המשפט המחוזי בירושלים דניאל נחמני, ויענה לכתב האישום שהוגש נגדו בגין אונס ורצח הנערה נועה אייל לפני 16 שנים. נחמני נעצר לאחר תרגיל משטרתי שנועד להשיג ממנו דגימת דנ"א, על מנת להשוותה עם הממצאים מהזירה. נחמני הושאר לבד בחדר החקירות ותועד כשהוא מנגב כוס מים שהושארה במקום כדי למחות כל בדל גנטי שעשוי לקשור אותו לפרשה. גם המכונית שהייתה ברשותו תואמת לפרטים שמסרו עדי ראייה, ואיכון הטלפון הנייד שלו גילה כי היה בכיכר הדוידקה בירושלים, סמוך למקום בו נראתה לאחרונה אייל. עד כה, הכחיש נחמני את העבירות המיוחסות לו וטען כי אינו מכיר את המנוחה.

בת שנתיים וכבר אוניברסיטה

שר החינוך גדעון סער באוניברסיטה באריאל, ינואר 2013. בן קלמר
שר החינוך גדעון סער באוניברסיטה באריאל, ינואר 2013/בן קלמר

אתם צריכים לדעת שסטודנטים רבים שהתחילו את התואר במכללה יצליחו לסיים אותו באוניברסיטה. איך זה קרה? פשוט מאוד. בדיוק היום לפני שנתיים, אישר שר הבטחון דאז אהוד ברק את הפיכת המכללה האקדמית יהודה ושומרון לאוניברסיטת אריאל. למרות שזה עשוי להישמע פשוט, היא היחידה שזכתה לכבוד הזה ב-40 השנים האחרונות. אז אם אתם משתייכים ל-15 אלף הסטודנטים שלומדים בה, אולי כדאי שתציעו למרצים להקדיש לפחות חלק מהשיעורים לחגיגות יום ההולדת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הו הו הו

חגיגות חג המולד ביפו. דרור עינב
חגיגות חג המולד ביפו/דרור עינב

אתם צריכים לדעת שהעולם הנוצרי מציין היום את ערב חג המולד. חנוכה כבר מאחורינו, אך את אווירת החג ממשיכים הנוצרים. את האות לפתיחת החגיגות ייתן האפיפיור פרנציסקוס, במיסה השנתית בבזיליקת פטרוס הקדוש שבוותיקן. עיני העולם יהיו נשואות גם לבית לחם, מקום הולדתו של ישו, לשם צפויים להגיע המוני עולים לרגל, תיירים ונוצרים תושבי המקום. גם נצרת, ירושלים, יפו וערים נוספות מתהדרות באורות צבעוניים ומנצנצים לכבוד החג. לפי המסורת, הלילה יעבור סנטה קלאוס בין הבתים ויחלק מתנות. זה הזמן להתארגן על רשימה של כל מה שלא הספקתם לקנות ב"בלאק פריידי" האחרון.

יהיה דרבי?

לאמיין ווילסון שחקן עירוני נס ציונה. נועם מושקוביץ
לאמיין ווילסון שחקן עירוני נס ציונה/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שמשחקי שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל יצאו הערב לדרכם, בהשתתפות הקבוצות הבכירות של ליגת העל. שני מפגשים יחנכו את סיבוב המשחקים, כשב-20:00 תארח הפועל עפולה מהליגה הלאומית את מכבי תל אביב, וב-20:50 יתמודדו הפועל תל אביב ועירוני נס ציונה במפגש על טהרת ליגת העל. לשני המשחקים האלה חשיבות להמשך, שכן אם שתי הנציגות התל אביביות ינצחו, נקבל דרבי מרתק כבר בשבת, ברבע הגמר. כזכור, במפגש הליגה האחרון ביניהן הביסה הפועל את מכבי 58:78, כך שגם הדרבי - אם יתקיים - הזה צפוי, כתמיד, להיות חם.

קוקו לוקו

ריקי מרטין. Carlos Alvarez, GettyImages
ריקי מרטין/GettyImages, Carlos Alvarez

אתם צריכים לדעת שריקי מרטין חוגג היום את יום הולדתו ה-43. לא בטוח שבגילו הוא עדיין "Livin' La Vida Loca" - מאז עברו כבר 15 שנים. הגיל עושה את שלו, והוא כבר לא צעיר הולל, אלא אב לתאומים. אולם כשדם לטיני זורם בעורקיו, יש למי שהצליח לגשר בין הפופ הלטיני למיינסטרים האמריקני עדיין יכולת לפזז בקלילות במועדוני גייז בולטים. בתור מי שיצא מהארון רק לפני ארבע שנים, יש לו עוד הרבה להספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully