וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הסרטון שיעניק לכם אורגזמה למוח

יש את מי שבוחר להרגע בסוף היום עם צפיה בסרטונים של נשים לוחשות. מריה, מערוץ היוטיוב "לחישות מרגישות" מסבירה על הטכניקה שכובשת את העולם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

לכל אחד מאיתנו יש את הדרך שלו לנוח, להירגע ולהתפקק אחרי יום עבודה מעייף. חלקנו שותים אלכוהול, אחרים מקשיבים למוסיקה ויש את מי שנמרח מול הטלוויזיה. אבל יש גם את מי שבוחרים לצפות בסרטונים של נשים לוחשות.

מעל ל-87 מיליון אנשים צפו בערוץ סרטוני היוטיוב של מריה, שנקרא "לחישות עדינות" וכבר ארבע שנים היא מצלמת את עצמה לוחשת בעדינות למצלמה ומשתמשת בכלים שונים כמו מברשות וצדפים בכדי לייצר רעש עדין במיוחד.

היא הפכה לפנים של טכניקת ה-ASMR (Autonomous sensory meridian response). מדובר בטכניקה פסאדו-מדעית שטוענת שהיא מעניקה לשומע עקצוץ נעים בראש, בקרקפת בגפיים ובגב. המאזינים אף טוענים כי מדובר פשוט ב"אורגזמה למוח".

הלוחשת שכבשה את יוטיוב. צילום מסך
מקבלת מכתבי תודה רבים מסטודנטים לחוצים/צילום מסך

מריה היא לא הראשונה שמשתמשת בטכניקה הזו, אך היא ללא ספק הפופלארית ביותר. בראיון שהעניקה ל"וושינגטון פוסט", היא סיפרה שמעבר למספר העצום של צופים בסרטונים שלה, היא מקבלת מכתבי תודה רבים מסטודנטים לחוצים, אנשים המתקשים לישון, חיילים משוחררים ועוד רבים אחרים, הטוענים שהיא מרגיעה אותם כפי שאף אחד לא הצליח עד כה.

אחת מהמעריצות של מריה סיפרה ל"דיילי טלגרף" על החוויה: "זה מאוד אינטנסיבי וזו פשוט חוויה לכל הגוף. אני מקבלת תחושות של אופוריה, שלמות והנאה. למרות שאפשר להגיד שזו אורגזמה למוח, זו לא חוויה מינית וחשוב להדגיש את זה. אתה מקבל תחושה שהכל בסדר ואתה בתוך בועה קטנה וחמימה".

  • עוד באותו נושא:
  • לחישות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully