וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה שנורתה מעזה התפוצצה באשכול; אין נפגעים

לראשונה זה חודש וחצי, התפוצצה רקטה בעוטף עזה. טרם ההתפוצצות נשמעה אזעקת צבע אדום ביישובים הסמוכים. אף ארגון לא לקח אחריות לירי לפי שעה

צילום: שי מכלוף עריכה: טל רזניק

רקטה שנורתה מרצועת עזה נפלה בצהריים (שישי) בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. טרם הנפילה נשמעה אזעקת צבע אדום באזור. מדובר במקרה הראשון שבו רקטה מעזה מתפוצצת בשטח ישראל זה חודש וחצי, אז התפוצצה רקטה אחרת בשטח המועצה האזורית אשכול. אף ארגון לא לקח עד כה אחריות לשיגור הרקטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אזור הנפילה, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודשים האחרונים גברו שיגורי הניסוי של חמאס. במערכת הביטחון טוענים שהמצב הכלכלי הקשה ברצועת עזה לא תורם לעניין; הניסיונות להתחיל בשיקום הרצועה תקועים בשל אי ההסכמה בין הרשות הפלסטינית לחמאס על האופן שבו יעברו הכספים לארגון, לטובת תשלום לאנשי הארגון. גורמי צבא אמרו הבוקר כי לא מן הנמנע שפלגים או ארגוני טרור מנסים לבחון את מידת הסבלנות הישראלית באמצעות שיגור רקטות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חיפושים אחר אתר נפילת רקטה, המועצה האזורית אשכול. שי מכלוף
זירת הנפילה, הבוקר/שי מכלוף

ראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, אמר לאחר נפילת הרקטה: "מי שחושב שהרתעה צה"לית היא הפתרון לשקט בעוטף עזה לא מבין שמלחמות מוכרעות על ידי מדינאים, שבאומץ מביאים שקט וביטחון". לדבריו, "אחרי 'צוק איתן' הייתה למדינה הזדמנות בלתי-רגילה להביא להסדר ארוך טווח. במקום זה אנו מוצאים את עצמנו עם שעון מתקתק לקראת ההסלמה והמלחמה הבאה".

מזכיר התנועה הקיבוצית, איתן ברושי, אמר כי "תושבי עוטף עזה חווים פעם נוספת את אוזלת ידה של המדינה. השקט ששרר לאחרונה הוכח כאשליה למציאות שלא משתנה בשנים האחרונות, ולא משנה כמה מבצעים צבאיים יעשו.
במציאות שכזו, שבה לא נמצא פתרון קסם יעיל, אני מצפה מראשי המדינה לזנוח לרגע את הפוליטיקה ולעשות ככול הניתן על מנת לתמוך, בתושבי עוטף עזה, שהם הם הגיבורים שניצבים אל מול האש". לדבריו, "נכון להיום עדיין לא יושמו תוכניות הסיוע והתמיכה שאושרו לאחר מבצע "צוק איתן", ואני קורא לבצע אותם בדחיפות וביעילות".

אתר נפילת רקטה, המועצה האזורית אשכול. שי מכלוף
אתר נפילת רקטה, המועצה האזורית אשכול/שי מכלוף
אתר נפילת רקטה, המועצה האזורית אשכול. שי מכלוף
אתר נפילת רקטה, המועצה האזורית אשכול/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully