וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסה את בעלה עם אחותה התאומה והותירה אותם ערומים ברחוב

ככה יעשה לבעל ואחות בוגדניים: צעירה שתפסה אותם ערומים ברכב בחניון, הבריחה אותם ממנו, לקחה את הרכב ונסעה כשהיא מותירה אותם ערומים. התמונות שלהם הפכו ללהיט ברשת

זוג שנתפס בבגידה ונזרק לרחוב עירום. Metro, צילום מסך
ככה יעשה לאחות הבוגדת/צילום מסך, Metro

מה היית עושה אם היית מגלה שבעלך בוגד בך? ולא עם סתם בחורה אקראית, אלא עם אחותך התאומה? זה בדיוק מה שקרה לטינג סו בת ה-29 מסין והיא החליטה להתנקם.

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", לסו נודע שבעלה צ'אנג בוגד בה עם אחותה והיא החליטה לעקוב אחריהם באמצעות מעקב אחרי הנייד שלו. היא איתרה אותם בחניון תת קרקעי של מרכז קניות, כשהם ערומים לגמרי בתוך רכב.

סו כמובן החלה לצעוק על הבעל ואחות, שניסו לברוח מהרכב – כשהם ערומים. זה היה הרגע בו היא הבינה שנפתח לה פתח לנקמה קטנה – היא נכנסה לרכב ונסעה משם, כשהיא מותירה את הזוג הבוגד מאחוריה ערום באמצע בחניון.

זוג שנתפס בבגידה ונזרק לרחוב עירום. Metro, צילום מסך
הגבר ניסה לדפוק על החלון של הרכב שנסע משם וצעק על הנהגת, אבל היא התעלמה ממנו/צילום מסך, Metro

כמובן שזוג שמסתובב עירום בחניון משך את תשומת לב העוברים ושבים שמיהרו לצלם אותם ולשתף את התמונות ברחבי הרשתות החברתיות ןמשם הם הגיעו לכל כלי התקשורת בסין ובעולם. "זה היה מצחיק", סיפר אחד מהעדים, "כל מי שראה אותם מיהר לשלוף את הנייד ולצלם אותם – וגם אני. הגבר ניסה לדפוק על החלון של הרכב שנסע משם וצעק על הנהגת, אבל היא התעלמה ממנו".

בתקשורת הסינית דווח כי הבעל ניהל רומן עם האחות התאומה מאז שאשתו, שכבר הגישה בקשה לגירושים, ילדה תאומים בתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully