וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שנייה בשבועיים: פעוטה נפלה מרכב נוסע

17.12.2014 / 17:58

הפעוטה בת השלוש נפלה מהרכב שבו נהגה אמה בירושלים. היא נפצעה קל ופונתה לבית החולים. רשיונה של האם הוחרם אחרי שנמצא כי ככל הנראה לא חגרה את בתה. בתחילת החודש נהרגה פעוטה שנפלה מרכב בבית דגן

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013. יותם רונן
גבר כבן 40 נהרג מפגיעת מכונית כשירד לתקן גלגל בכביש 1 לכיוון ירושלים. 20 בדצמבר 2013/יותם רונן

פעוטה בת שלוש נפצעה היום (רביעי) באורח קל לאחר שנפלה מרכב נוסע ברחוב הכיסופים בשכונת רמות שבירושלים. היא פונתה לקבלת טיפול בבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

מחקירה ראשונית של בוחן התנועה שהגיע לבית החולים, על מנת לחקור את האירוע, עולה שהאם לא חגרה את בתה ושדלת המכונית נפתחה במהלך הנסיעה. בשעה זו, האם נמצאת ליד מיטתה של בתה. רישיונה נלקח והיא תיחקר בשלב מאוחר יותר בנושא.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
המג"ד החשוד בהטרדה מינית: סא"ל לירן חג'בי מגבעתי
מיוחד: כיצד ישפיע המשבר ברוסיה על הכיס שלכם?
אחרי 54 שנים של נתק: ארה"ב וקובה בדרך לחידוש היחסים

לפני פחות משבועיים מקרה דומה הסתיים באופן טראגי. פעוטה בת שלוש נהרגה לאחר שנפלה מכלי רכב בצומת בית דגן. ככל הנראה, הפעוטה פתחה את דלת כלי הרכב במהלך הנסיעה, ונפלה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים אסף הרופא, כשהיא סובלת מחבלת ראש ופצועה באורח אנוש. מותה נקבע בבית החולים.

הפעוטה מראשון לציון, נסעה עם אמה, עם אחותה הגדולה בת השבע, ועם בן זוגה של האם בכלי הרכב, כשהאחרון נהג ואילו אמה של הפעוטה יושבת לצדו. מחקירת אגף התנועה של משטרת ישראל נמצא חשד שנהג התרשל. לפי ממצאי החקירה, הפעוטה ישבה במכונית, מסוג "מאזדה 6", על בוסטר ולא על כיסא בטיחות המותאם לגילה, כפי שמחייב החוק. אף שלא ברור באחריותו של מי היה עניין קשירתה של הילדה, בכל מקרה האחריות מוטלת על הנהג - שנעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully