וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף היצור שמפחיד את תושבי אנגליה 30 שנה

נמצאה החיה ששחטה חיות משק והפחידה את תושבי אנגליה במשך שלושה עשורים- וזה ממש לא מה שאתם חושבים

צילום חובבים, יוטיוב

יצור מסתורי מפחיד את תושבי קורנוול, אנגליה, כבר 30 שנה. עד היום עלו לא מעט תיאוריות בדבר זהות החיה שהורגת בעלי חיים אחרים באזור. היא זכתה לשם "המפלצת של בודמין" ויש לה אפילו ערך וויקיפדיה משלה. בין היתר טענו שזה פנתר, פומה או נמר שחור - כולן חיות שלא נמצאות כלל בטבע באנגליה. עכשיו תושבי קורנוול סוף סוף יכולים לנשום לרווחה כשהתברר שהחיה ההרסנית והמפחידה היא בעצם... חתול.

על אף שנערכו לא מעט חקירות במטרה לקבוע את זהות החיה, עד היום לא נמצאו ראיות מוצקות בנושא. תגלית חדשה חושפת שהיצור המפחיד ביותר בבריטניה הוא למעשה חתול גדול ושחור בגובה 30 סנטימטרים. אל תטעו - ב-1995 נבדקה הטענה שאולי מדובר בחתול, אך ממצאי החקירה אז הראו שאין ראיות לקיום חתולים אקזוטיים משוחררים בבריטניה. הם כמובן טעו.

חיה מסתורית שצולמה באנגליה. פייסבוק. Henry Warren, צילום מסך
מפה זה נראה סימבה/צילום מסך, פייסבוק. Henry Warren

כ-84 אלף ליש"ט הוציאה הממשלה הבריטית במטרה לאתר את החיה. דוד קלארק, עיתונאי ופרופסור באוניברסיטת שפילד האלאם, מצא דוח של משרד החקלאות, הדיג והמזון בו מפורטים 60 מקרים בהם החיה הופיעה. למרות שבמקרים אלו נקבע כי מדובר בחיית מחמד רגילה, החוקרים לא הצליחו להוכיח שמדובר בחתול.

לפני כשנתיים ג'ון רוברטסון, תושב מוריי בן ה-50, יצא לסיבוב עם הכלבים שלו כשלפתע הוא נתקל בחיה המסתורית. "יצאתי לסיבוב בבוקר יום שני כשלפתע הבחנתי בציפורים מתות", הוא סיפר, "לא האמנתי למראה עיניי. מעולם לא ראיתי כל כך הרבה ציפורים מתות מפוזרות במקום אחד. המשכתי ללכת עד שנתקלתי בריח של רקבון נוראי שהגיע מהחיה הגדולה הזאת. נראה כי היא אכלה את הציפורים ואז נפלה במורד ההר, נפצעה ונשכבה שם עד שמתה". כבר אז היה ברור לרוברטסון שמדובר בחתול ענק אבל רק עכשיו, לאחר שגופתו נבדקה, ניתן לקבוע שזה אכן היה חתול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully