וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: הדריסה בצומת אלון - שוד ולא פיגוע

בתום חקירה של שוטרי מחוז ש"י ושל השב"כ עלה כי אברהם בן ציון, תושב בקעת הירדן בן 63, נדרס למוות לפי החשד על ידי שלושה פלסטינים במהלך שוד שהסתבך. החשודים שחזרו את המעשה ויובאו לדיון בהארכת מעצרם

אבי בן ציון שנדרס אתמול בצומת אלון. באדיבות המשפחה
נהרג במהלך שוד כלי רכב שהשתבש. אברהם בן ציון/באדיבות המשפחה

בתום חקירה של היחידה המרכזית במחוז ש"י (יהודה ושומרון) ושל שב"כ (שירות הביטחון הכללי) עלה כי מותו של אברהם בן ציון, תושב ההתנחלות נתיב הגדוד שבבקעת הירדן בן 63, בצומת אלון לפני כשבועיים, אירע במהלך ניסיון שוד ולא כחלק מפיגוע טרור – כך הותר היום (שלישי) לפרסום. מהמשטרה נמסר כי שלושת החשודים שנעצרו בחשד למעורבות באירוע שחזרו אמש את המעשה.

שלושת החשודים הם: מוחמד באסם טאהר בני ג'אמע, בן 26, אשרף בסאם עבד אלחמיד בני ג'אבר, בן 25 ואמיר ג'ואד חאמד בני ג'אבר, בן 24 - כולם תושבי הכפר עקרבה שמדרום לשכם ושהו בעבר בישראל במעצר בגין שהייה בלתי חוקית, גניבת כלי רכב ופריצות.

בשחזור התברר כי הם תכננו להתנגש בכלי רכב, ולאחר מכן, בעוד הנהג בוחן את הנזק שנגרם, לתקוף אותו בגז מדמיע ולגנוב את מכוניתו. אולם, לשוטרים התברר כי במהלך ביצוע השוד דבר מה השתבש לשודדים. השלושה ריססו גז מדמיע על פניו של אברהם, נסו מהמקום עם כלי רכבו, ובעת שביצעו פניית פרסה דרסו אותו למוות. החשודים יובאו במהלך היום לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרם וכתב אישום יוגש נגדם.

עוד בוואלה! חדשות:
דוח: עלייה בשיעור העוני של משפחות עובדות
לפחות 20 תלמידים נהרגו בפיגוע בבית ספר בפקיסטן
ראש ארגון להב"ה בנצי גופשטיין ותשעה מפעיליו נעצרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully