וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

ושחה לי בלאט

חנוכייה, חנוכיות, ירושלים. בית שמואל,
חנוכיה לי יש/בית שמואל

אתם צריכים לדעת שהערב (שלישי) נתכנס כולנו סביב החנוכיות ונדליק נר ראשון של חנוכה. בימים הקרובים נוסיף מדי יום נר נוסף לחנוכייה ונברך על הנרות. במקביל נתרוצץ בין פסטיגל לפסטיבל, סופגנייה ולביבה, אירועים וחגיגות והרבה הרבה נרות. לרגל החג צפוי בימים הקרובים מזג אוויר נעים, ובסוף השבוע ייתכן שירד גשם. אם חשקה נפשכם בסופגנייה – הציצו במתכון המיוחד של השף שאול בן אדרת לסופגנייה יוונית, המתפרסם כעת בוואלה! אוכל. באותו מדור ממש מוצג גם מתכון מעניין ללביבה בריאה וטבעונית. בתיאבון וחג שמח!

עשור לקרקל

לוחמות של יחידת קרקל. דובר צה"ל
לוחמות של יחידת קרקל/דובר צה"ל

אתם צריכים לדעת שהיום חוגג גדוד הקרקל עשור להקמתו. הגדוד הוא גדוד החי"ר המעורב הראשון בצה"ל, בו לוחמים אלה לצד אלה גברים ונשים, חלקם יוצאים לתפקידי פיקוד וקצונה. במהלך השנים הגדוד חווה התפתחויות משמעותיות ביניהן הגדלתו מפלוגה בודדת לגדוד המכיל חמש פלוגות ויציאת נשים לקצונה במסלול קרבי. עקב הצלחתו של הגדוד נפתח השנה גדוד חי"ר מעורב חדש בצה"ל בשם "אריות הירדן". לציון אירועי העשור, ייערך הערב אירוע במעמד חיילי ומפקדי הגדוד לדורותיו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הנגב קורא לכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בעיר הבה"דים בנגב. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
עיר הבה"דים בנגב./לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים יריד ההתיישבות החדשה של המשרד לפיתוח הנגב והגליל בגני התערוכה. במסגרת היריד, המעודד מעבר תושבים ממרכז הארץ לנגב ולגליל, יציגו כ-70 רשויות מהנגב ומהגליל את שלל האפשרויות המוצעות ביישוביהן, כולל מחירי דיור ואפשרויות תעסוקה. יפורטו גם שלל הטבות שמציעה המדינה למי שעובר לאזורים אלו וכן יתקיימו הרצאות במגוון נושאים על אודות הנגב והגליל, אפשרויות התעסוקה וההטבות.

רגל וחצי בתואר

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד באימון. AP
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד באימון/AP

אתם צריכים לדעת שקבוצת הכדורגל של ריאל מדריד תעשה הערב במרוקו צעד להבטחת התואר הראשון שלה לעונת 2014/15, כשתתמודד מול קרוז אזול המקסיקנית במסגרת חצי גמר גביע העולם לקבוצות. המנצחת במפגש הזה תחכה למנצחת במשחק של יום רביעי בין אוקלנד סיטי מניו זילנד לסן לורנצו הארגנטינאית, כשהגמר ייערך בשבת. בעוד חשיבותה של זכייה בגביע העולם לקבוצות פחותה בהרבה מהמפעלים האחרים שבהם משתתפת הקבוצה הספרדית, זכייה בטורניר תתן לה זריקת מרץ להמשך מאבקי הליגה וליגת האלופות.

20 שנה לטיפשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 20 שנה יצא הסרט "טיפשים בלי הפסקה", בכיכובם של ג'ים קארי וג'ף דניאלס. הסרט עוסק בשני חברים טיפשים במיוחד, שמנסים להחזיר מזוודה אותה מצאו בשדה התעופה לבעליה החוקיים. הם יוצאים לטיול ברכב דמוי כלב, ועוברים שלל הרפתקאות בדרך. לסרט, ממש כמו לגיבוריו, היו כוונות טובות. הביצוע, לעומת זאת, זכה לביקורות מעורבות וניתן לומר שהוא לא עמד במבחן הזמן. אחרי הכול, הבעות הפנים המגוונות של ג'ים קארי הן לא משהו שיכול להחזיק סרט שלם. לפני מספר שבועות יצא סרט ההמשך, גם הוא על טהרת בדיחות הקקי-פיפי. עם זאת, בינתיים הוא נחשב למוצלח יותר מהסרט הראשון. האם הוא ימשיך להצחיק גם בעוד 20 שנה? ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully