וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר קובע: 90% מהמתים מטמטום - גברים

עכשיו זה רשמי: גברים טיפשים יותר מנשים. מחקר שסקר שני עשורים של הענקת "פרס דרווין", שניתן על מקרי מוות מטופשים, מצא כי 90% מהזוכים בו הם גברים

מוות. ShutterStock
מתאים לתיאוריית "גברים הם אידיוטים"/ShutterStock

עכשיו זה רשמי: גברים טיפשים יותר מנשים. חוקרים מאוניברסיטת ניוקאסל ערכו מחקר סטטיסטי וניתחו את הזוכים בפרס דרווין המפוקפק, אשר מוענק לאנשים ש"סייעו לאנושות לשפר את מאגר הגנים שלה על ידי סילוק עצמם מהעולם או סירוס עצמי בדרך מטופשת במיוחד", כך על פי האתר הרשמי של מעניקי הפרס. החוקרים הבריטיים בחנו מקרים מ-20 השנים האחרונות וגילו שמתוך 318 מקרי מוות מטופשים, 282 היו של גברים.

"התנהגות אדיוטיות מוגדרת ככזו שהיא חסרת טעם, כזו שבה התוצאה או התועלת היא זניחה, אולם התוצאה השלילית היא קיצונית ולעתים סופית". הנתונים מתאימים לתיאוריית "גברים הם אידיוטים". התיאוריה אומרת שאידיוטים נוטים לעשות דברים מטופשים ולהיפגע, וכיוון שגברים הם אידיוטים - הם נפגעים יותר", סיפרה דוקטור דניס לנדרם מאוניברסיטת ניוקאסל.

אז מי מככב במחקר המפוקפק? תוכלו למצוא שם אדם שצרך ליטר וחצי אלכוהול דרך פי הטבעת, גבר שריסס את פניו בתרסיס צבע כדי שמצלמות אבטחה לא יקלטו את פניו עת שפרץ לחנות, אדם שקפץ ממטוס כדי לצלם צנחנים, אך בלי שהצטייד במצנח בעצמו‏ וכומר ברזילאי שקשר עצמו ל-10,000 בלוני הליום. גופתו נפלטה מהים כעבור תשעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully