וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

רגע לפני שהיום מתחיל ואתם צוללים לעומס בעבודה או בלימודים, קבלו חמישה דברים שאתם ממש צריכים לדעת על היום

פגישה גורלית ברומא

בנימין נתניהו וג'ון קרי הערב בקריה בתל אביב, יולי 2014. דרור עינב
בנימין נתניהו וג'ון קרי הערב בקריה בתל אביב, יולי 2014/דרור עינב

אתם צריכים לדעת שהיום ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא לביקור בזק ברומא, שבמרכזו פגישה עם שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי. הרקע לפגישה הוא החלטת ההנהגה הפלסטינית לבקש הכרה ממועצת הביטחון של האו"ם ביום רביעי. ההצעה תקרא להקמת מדינה פלסטינית על גבולות 1967 בתוך שנתיים, עם ירושלים המזרחית כבירתה. נתניהו וקרי מעוניינים שניהם להכשיל את המהלך הזה, אבל מתקשים להסכים על הדרך הנכונה לעשות זאת. ראש הממשלה רוצה שהאמריקנים "פשוט יטילו וטו" על ההצעה הפלסטינית, אלא שמבחינת ארה"ב, זה לא כל כך פשוט.

רשימת מרן

אריה דרעי ואלי ישי במליאת הכנסת בעת הדיון על חוק פיזור הכנסת. דוברות הכנסת,
אריה דרעי ואלי ישי במליאת הכנסת בעת הדיון על חוק פיזור הכנסת/דוברות הכנסת

אתם צריכים לדעת שהיום הדרמה הפוליטית בש"ס צפויה להגיע לשיאה, כשחבר הכנסת אלי ישי צפוי להודיע על פרישה מהמפלגה ועל המשך דרכו הפוליטית. במסגרת ההודעה עשוי ישי להכריז על הקמת מפלגה חדשה בראשותו שתתמודד בבחירות הקרובות. בין השמות שנבחנים עבור המפלגה: "מרן", "יחד" ו"ישראל מאוחדת". ההערכה היא שבש"ס לא יאהבו את השם "מרן", אם ייבחר, וינסו למנוע את המהלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

יום המורה

מורה כותבת על לוח. ShutterStock
מורה כותבת על לוח/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום חוגגים את יום המורה הישראלי, שמצוין זו השנה השנייה. בכל שכבות הגיל בבתי הספר ברחבי הארץ יוקירו תודה לאנשי חינוך משפיעים ומתווי דרך, ולמען חיזוק מעמדם שנמצא בירידה מתמדת בשנים האחרונות. לרגל החגיגות הוקמה קבוצת פייסבוק ואתר מיוחד "יום המורה", בו תלמידים סיפרו על המורים המיוחדים ששינו את חייהם, בוגרים ותלמידי עבר כתבו מכתבי תודה למורים שהשפיעו על חייהם, ביניהם גם אנשי בידור ודמויות מפתח בחברה הישראלית.

משחקים בטדי

אצטדיון טדי. יוסי ציפקיס
אצטדיון טדי/יוסי ציפקיס

אתם צריכים לדעת שקבוצות הכדורגל של בית"ר ירושלים והפועל רעננה יתמודדו הערב באצטדיון טדי, במשחק שינעל את המחזור ה-13 והסיבוב הראשון בליגת העל בכדורגל. הירושלמים שואבים עידוד מהתיקו שהשיגו בשבוע שעבר מול מכבי תל אביב, אבל בינם לבין האורחים מרעננה מפרידות שלוש נקודות בלבד. חשוב לזכור גם כי בית"ר לא הבריקה העונה במגרשה הביתי, ואף שניצחה במשחק האחרון 1:3 את הפועל פתח תקוה, נחלה באצטדיון הזה הפסדים להפועל חיפה ולמכבי פתח תקוה. רעננה, מאידך, פתחה היטב את העונה, אך לא ניצחה כבר חמישה משחקים והסתבכה עמוק בתחתית, כך שגם היא זקוקה לנקודות כמו אוויר לנשימה.

27

ראיון עם מרינה מקסימיליאן בלומין. דייב שחר
ראיון עם מרינה מקסימיליאן בלומין/דייב שחר

היא רק בת 27, אבל בזמן הקצר הזה היא הספיקה להתחתן, להתגרש, לשנות את שם המשפחה שלה, לככב בימי השיא של "כוכב נולד", לשחק ולהגיש בטלוויזיה, לעשות דיאטה מתוקשרת ולהוציא אלבום בכורה איכותי, רובו באנגלית, שהגיע למעמד של אלבום זהב. אתם צריכים לדעת שהיום יום הולדת למרינה מקסימיליאן, מהאמנים היותר מרתקים בתעשיית המוזיקה בארץ, ואנחנו נאחל לה מזל טוב ושתהיה לה עוד שנה מוצלחת, לפחות כמו זו שחלפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully