וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מגלשת המים שתשבור שלושה שיאי גינס

מגלשת המים החדשה שצפויה להיפתח בשנה הבאה במיזורי, ארה"ב, תשבור שלושה שיאים: מהירות, שיפוע וגובה. צפו במתקן המטורף הזה

ערוץ היוטיוב של Lance Fisher

חדשות מעולות לכל מחפשי הריגושים חובבי מגלשות המים - מגלשת המים החדשה שנבנית במיזורי, ארה"ב, תקח אתכם למסע בלתי נשכח שאולי נמשך רק כמה שניות אבל ישאיר אתכם פעורי פה למשך שעות. הכירו את ה-SkyCaliber, מגלשת מים שצפויה לשבור שלושה שיאי גינס: השיפוע הגדול ביותר במגלשות מים - עם שיפוע של לא פחות מ-90 מעלות, הלולאה האנכית הגבוהה ביותר - גובה המגלשה מגיע ל-27 מטרים והלולאה היא בגובה של 9 מטרים. שיא נוסף שהיא תרשום היא המהירות הגבוהה ביותר - הנסיעה בה מגיעה עד 80 קמ"ש, עם תאוצה של 5G. נשמע מפחיד? אתם לא מתארים לעצמכם עד כמה.

מגלשת מים שנבנית במיזורי. יוטיוב, צילום מסך
מגלשת המים שנבנית במיזורי/צילום מסך, יוטיוב

לאנס פישר, יוצר האטרקציה החדשה, טוען כי הרעיון למגלשת המים הייחודית הגיע אליו בחלום שחלם בשנת 2012. פישר חלם שהוא מוצא את עצמו במפתיע במגלשת מים בשיפוע של 90 מעלות כשהוא נאחז בדפנות המגלשה ומנסה לא ליפול. כשהוא התעורר, הוא מיהר לכתוב את מה שראה בפתק ולמחרת החליט להוציא את חלומו לפועל.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מגלשת מים שנבנית במיזורי. יוטיוב, צילום מסך
מגלשת מים בגובה של כ-28 מטרים/צילום מסך, יוטיוב

בשיתוף פעולה עם חברת Avalanche Waterslides Inc המתמחה בנושא, הם הפכו את החלום למציאות בעבודה שנמשכה יותר משנה וחצי. על פי הדיווחים, המתקן צפוי להיפתח מתישהו בשנה הבאה. "עשינו בדיקות נרחבות כדי להבטיח את בטיחותם של הנוסעים", סיפר מנכ"ל החברה אדריאן דיוק, "עיצבנו קפסולה בה הנוסע ישהה במהלך הנסיעה. הקפסולה שעטופה ברשת תבטיח שהנוסעים לא יוכלו לגעת במגלשה במהלך הנסיעה ותאפשר מעבר חלק דרך הלולאה. כמובן שהקפסולה לא סגורה לחלוטין והגולש עדיין נרטב - בכל זאת מדובר במגלשת מים".

מגלשת מים שנבנית במיזורי. צילום מסך
וככה זה נראה מרחוק. מפחיד/צילום מסך

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully