וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: תחרות מיס עולם בהשתתפות מלכת היופי הישראלית

מור ממן בת ה-19 תהיה אחת מ-122 המשתתפות בתחרות בלונדון. וגם: הדרבי הראשון בגביע הטוטו וועידת העבודה. חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

מפלגה מפולגת

אריה דרעי ואלי ישי במליאת הכנסת בעת הדיון על חוק פיזור הכנסת. דוברות הכנסת,
קרע שלא ניתן לאיחוי. ח"כ דרעי וישי/דוברות הכנסת

אתם צריכים לדעת שגם היום צפוי להיות סוער מבחינה פוליטית, וייתכן שנדע סופית אם ח"כ אלי ישי יפרוש מש"ס אחרי 30 שנה. בסביבתו של ישי אומרים כי אם יו"ר המפלגה אריה דרעי לא יקבל את רשימת הדרישות שהציג, הוא לא יישאר במפלגה. השניים היו אמורים לקיים היום פגישה, אולם חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שמעון בעדני, הורה לדרעי לבטל את הפגישה. הרב בעדני אמר שכוונות הפרישה של ישי יטופל אך ורק על ידי מועצת חכמי התורה. כמו כן, ניתנה הוראה לכל הפעילים והנציגים בש"ס שלא להתראיין בנושא כל ולהתרכז במערכת הבחירות הקרובה.

חמאס חוגג

כוחות הביטחון של חמאס במצעד צבאי ברצועת עזה, 04 בדצמבר 2014. רויטרס
תהלוכה של חמאס/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום ארגון חמאס מציין את יום השנה ה-27 להיווסדו. בחמאס, כבר למדנו, יודעים להפיק אירועי ראווה שכאלה, ויום השנה יצוין בתצוגה צבאית שתיערך בעיר עזה. לפי הודעת הזרוע הצבאית של הארגון, גדודי עז א-דין אל-קסאם, המצעד יצא בשעה 12:00 בצהריים מנמל עזה ההרוס ויעבור ברחובות העיר. במהלך האירוע יישא דברים דובר הזרוע הצבאית, אבו עוביידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ועידת העבודה

שרת המשפטים המפוטרת ציפי לבני ויו"ר האופוזיציה יצחק (בוז'י) הרצוג בדרך לפורום סבן בוושינגטון, 5 בדצמבר 2014. עמוד הפייסבוק של הרצוג, צילום מסך
רצים ביחד. לבני והרצוג/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של הרצוג

אתם צריכים לדעת שהיום ועידת מפלגת העבודה תתכנס על מנת לאשר את ההסכם שלפיו ירוצו לבני והרצוג ברשימה משותפת. על פי ההסכם, לבני תקבל שריונים במקומות 2, 8, 16, 21, ו-24. נוסף על כך, סיכמו הרצוג ולבני על רוטציה במקרה שהרשימה המשותפת, שלא תתמודד תחת השם "העבודה", תרכיב את הממשלה הבאה. ההסכם צפוי לעבור בוועידה ללא קושי של ממש, חרף התנגדותם של לא מעט חברי כנסת שחוששים כי יידחקו בגלל השריונים הרבים מרשימת המפלגה לכנסת הבאה.

הדרבי הראשון בסמי עופר

הדשא באצטדיון סמי עופר. ברני ארדוב
אצטדיון סמי עופר/ברני ארדוב

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים הדרבי החיפאי הראשון באצטדיון סמי עופר, כשהפועל חיפה תארח את מכבי חיפה במשחק המרכזי של המחזור ה-13 בליגת העל. משמעות המשחק הזה קריטית עבור שתי הקבוצות, ולא רק בשל הסמליות. בהפועל כבר נרמז בשבוע שעבר כי הפסד עלול לסיים את דרכו של המאמן ראובן עטר במועדון, ובמכבי יודעים שאם לא ינצחו גם את האחרונה בטבלה, סבלנות האוהדים תפקע והלחץ על השחקנים והמאמן אלכסנדר סטנוייביץ' יתגבר. יותר מ-20 אלף צופים צפויים להגיע להתמודדות ולהבטיח אווירה חמה של דרבי.

מלכת העולם

מתוך סרטון התדמית של מלכת היופי הישראלית מור ממן בתחרות מיס עולם. יוטיוב, צילום מסך
מלכת היופי מור ממן/צילום מסך, יוטיוב

אתם צריכים לדעת שהיום תתקיים תחרות מיס עולם 2014 בלונדון, בירת בריטניה. בתחרות משתתפות 122 נציגות מכל העולם, בהן גם מור ממן שלנו. הצעירה בת ה-19 שמתנשאת לגובה 1.75 מטר, עשתה לנו קצת פדיחות עם האנגלית שלה בסרטון שהפך ללהיט ברשת, אבל אנחנו נחזיק לה אצבעות שברגע האמת היא תצליח להמם את השופטים, ודרכם – את כל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully