וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס טוען: השגנו תיעוד צבאי של חדירה באשכול

14.12.2014 / 0:05

רשת "אל-אקצא" פרסמה סרטון המציג לכאורה תיעוד שהגיע ממחשבי הצבא, שבו נראית חדירת מחבלים באזור קיבוץ עין השלושה במהלך "צוק איתן". באירוע נהרגו שני לוחמים. גורם בצה"ל: "נבדקת האפשרות שחומרים מסווגים דלפו לרשת"

צילום מסך

אחרי שהשבוע דלף לרשת סרטון שנערך על ידי פלוגת חיל האיסוף הקרבי בחטיבה הצפונית של אוגדת עזה, אשר תיעד את חדירת הצוללנים של חמאס בסמוך לבסיס זיקים במהלך מבצע "צוק איתן", פרסמה אמש (שבת) רשת "אל-אקצא" השייכת לחמאס סרטון נוסף.

לטענת הארגון, סרטון זה הגיע גם הוא ממחשבי צה"ל, והוא מתעד לכאורה חדירה באזור קיבוץ עין השלושה שבמועצה האזורית אשכול ב-19 ביולי. בתיעוד נראית חזרת המחבלים אל שטח הרצועה לאחר היתקלות עם לוחמי צה"ל, שבה נהרגו רב-סרן (במיל') אמוץ גרינברג ורב-טוראי אדר ברסנו.

עוד בוואלה! חדשות:
הליכוד נגד ליברמן: "בחירה בו תעלה ממשלת שמאל"
הערבייה המוסלמית שחוברת לנפתלי בנט
דוח העינויים: "עשרות אסירים עונו על ידי ה-CIA בטעות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יפ שחמאס טוען שנפגע באירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

כותרתו של הסרטון היא: "הווידאו הזה הושג באמצעות פריצה של גדודי אל-קסאם למחשבי צבא האויב הציוני". בהמשך נכתב: "בתאריך 19 ביולי בוצעה פעולת חדירה מעבר לקווי האויב במהלך מבצע 'צוק איתן'. לוחמי הארגון ארבו במשך שש שעות בשטח האויב, עד שהגיעה המטרה שנקבעה - שלושה ג'יפים. מהתקפת הלוחמים נפגעו שניים מהג'יפים ונהרגו כמה (מהחיילים)".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי נשק שחמאס טוען שנלקחו מלוחמי צה"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"משפגעו במטרה", נכתב לאחר מכן, "שבו לוחמי אל-קסאם בבטחה ללא הפרעה. כפי שהסרטון מראה, האויב כלל לא הבחין בהם". בסרטון אכן נראים המחבלים שבים באין מפריע לעזה. חמאס מציג לראווה את תמונותיהם של שני החיילים שנהרגו בהיתקלות. כמו כן, נראים כלי נשק שנלקחו לכאורה מחיילים שנפגעו, וג'יפ צה"לי שנפגע. בסקרטון מופיע סמל יחידת התצפיות של צה"ל.

גורם צבאי מסר: "חלק מהתכנים שהופצו הערב על ידי חמאס מוכרים בצבא. לא מדובר בתחקיר. נבדקת האפשרות שחומרים מסווגים דלפו לרשת".


לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

(עדכון ראשון: 20:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully