וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על הפנים": הבריטים נגד הצנזורה בפורנו

בניסיון להדגים את אחד האיסורים החדשים שכפה הפרלמנט על תעשיית הסרטים למבוגרים, התיישבו עשרות נשים על פני שותפיהן המיניים מול בניין הפרלמנט בלונדון. "אין הסבר רציונלי להחלטה"

עשרות בני אדם מחו בלונדון על הרפורמה בתקנות הפורנוגרפיה. דצמבר 2014. מתוך ה"אינדפנדנט", צילום מסך
"התיקונים החדשים הם מגוחכים וסוריאליסטיים". לונדון, אתמול/צילום מסך, מתוך ה"אינדפנדנט"

עשרות הצעירים שהפגינו אתמול (שישי) מול בניין הפרלמנט הבריטי בלונדון במחאה על החמרת חוקי הפורנוגרפיה במדינה, בחרו לעשות זאת בדרך מקורית ובוטה באופן יחסי. בניסיון להדגים את אחד האיסורים החדשים שכפה הפרלמנט על העוסקים בתחום, התיישבו נשים במקום על פני השותפים שלהן - אחת הפעילויות שנאסרה לשימוש בסרטי פורנו יחד עם הלקאה והצלפה אגרסיבית.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! חדשות:
הנתיחה קבעה: הילד השחור שנורה בידי שוטר בקליבלנד נרצח
בגלל האבולה: סיירה לאון ביטלה את חגיגות חג המולד
האם בקרוב נוכל לעשות "דיסלייק" לפוסטים בפייסבוק?

עשרות בני אדם מחו בלונדון על הרפורמה בתקנות הפורנוגרפיה. דצמבר 2014. מתוך ה"אינדפנדנט", צילום מסך
"נראה שאין הסבר רציונלי להחלטה". המפגינים בלונדון/צילום מסך, מתוך ה"אינדפנדנט"

תקנות שירותי המדיה האודיו-ויזואלית לשנת 2014 קבעו שתכני פורנו המשודרים ב-VOD ייצמדו לקווים המנחים שקבע צנזור הסרטים הבריטים (BBFC) לקלטות ה-DVD הנמכרות בחנויות סקס. לפיכך, ישיבה על פני הפרטנר, יחד עם תיקונים נוספים, נאסרו בתחילת החודש לשימוש בסרטים פורנוגרפיים.

הצעדים החדשים לא עתידים למנוע מתושבי בריטניה לצפות בכל ז'אנר פורנוגרפי שבו יחפצו, לאור העובדה שהם עדיין יכולים לצפות בסרטים שנעשו מחוץ למדינה. אולם הם כופים הגבלות מחמירות על תעשיית הפורנו הבריטית תוך כדי התעלמות משורה של מעשים נוספים שיכולים להיות "מסוכנים" באותה מידה, אם לא יותר מכך. נוסף על כך, היות שרוב האיסורים החדשים מתייחסים להיבטים נשיים באקט המיני, רבים טוענים כי הם נועדו לפגוע בעונג הנשי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עשרות בני אדם מחו בלונדון על הרפורמה בתקנות הפורנוגרפיה. דצמבר 2014. מתוך ה"אינדפנדנט", צילום מסך
"עלינו לחשוב מחדש מה מעליב ומסוכן"/צילום מסך, מתוך ה"אינדפנדנט"

"נראה שאין הסבר רציונלי להחלטה", אמר ג'רי ברנט מהפורום "סקס וצנזורה" המתנגד לצנזורה בפורנו. "מדובר בשורה של שיפוטים מוסריים שעוצבו על ידי אנשים שנאבקים ללא לאות כדי למנוע מהציבור הבריטי לצפות בפורנוגרפיה".

מפיקת סרטי פורנו עם מסרים פמיניסטיים אמרה ל-Vice UK כי "התיקונים החדשים הם מגוחכים וסוריאליסטיים". "למה לפסול ישיבה על פני הפרטנר? מה כל כך מסוכן בזה? זאת פעילות בלתי מזיקה שנפוצה מאד במערכת יחסים סאדו-מזוכיסטית, שאותה אני מקיימת כאישה שולטת (אישה שמתפקדת בתור בן הזוג השולט במערכת יחסים סאדו-מזוכיסטית). הכוח שלה הוא סימבולי, הנשים הן למעלה, בלתי ניתנות להשגה", הוסיפה.

במאית הסרטים האירוטיים אריקה לאסט, שזכתה בפרסים רבים על סרטיה, אמרה ל"אינדפנדנט" כי היא מאמינה "שעלינו לחשוב מחדש מה מעליב ומסוכן ומה הוא הוא חלק מטבע האדם, ולזכור שזה יותר חשוב לחנך מאשר למשטר".

המחלקה לתרבות, מדיה וספורט מתעקשת, מצידה, כי התיקונים החדשים נעשו כדי להגן על ילדים. "החקיקה נותנת את אותה רמת הגנה לעולם האינטרנטי כמו זה שניתנת למכירת DVD ברחובות", אמרה דוברת מטעם המחלקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully