וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אכל את הארנב של בת זוגו - כי איימה לעזוב אותו

דימיטרי דיאטצ'נקו, שחקן טלוויזיה בן 46 מלוס אנג'לס, נאשם שהרג את חיית המחמד, בישל ואכל אותה ואז שלח לאקסית שלו תיעוד ממעשיו - רק כי רצתה להפסיק לגור עמו. לאחר מכן איים שיעשה לה דבר דומה

דימיטרי דיאטצ'נקו, שחקן טלוויזיה ומשחקי מחשב שמואשם שהרג, בישל ואכל את ארנב המחמד של חברתו לשעבר. AP
עשוי להיכלא ליותר מארבע שנים בגין התאכזרות לבעלי חיים ואיומים. דיאטצ'נקו/AP

דימיטרי דיאטצ'נקו, בן 46, שחקן טלוויזיה ומשחקי וידיאו משכונת צפון הוליווד שבלוס אנג'לס נאשם שהרג את הארנב של חברתו לשעבר, פשט את עורו ואכל אותו - כך הודיעו הרשויות בקליפורניה. לאחר מכן, אמר שיעשה לה את אותו הדבר. השבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין התאכזרות לבעלי חיים ואיומים. אם יורשע, הוא עשוי להיכלא ליותר מארבע שנים. הוא שוחרר השבוע ממעצר לאחר ששילם דמי ערבות בסך 90 אלף דולרים.

הרקע למעשים הוא פרידה של דיאטצ'נקו מחברתו שאירעה לא מזמן, שאחריה המשיכו לגור ביחד. על פי הרשויות, דיאטצ'נקו ביצע את המעשה בתחילת השבוע, כשזוגתו לשעבר הייתה מחוץ לבית - לאחר שאמרה לו שהיא מעוניינת להפסיק לגור עמו.

על פי כתב האישום, דיאטצ'נקו הרג את חיית המחמד בסכין, בישל אותה ושלח לבת זוגו בטלפון הנייד תמונות המתעדות את המעשה "צעד-אחר-צעד". "דיאטצ'נקו פשט את העור של החיה, בישל אותה ואכל חצי ממנה תוך שהוא שולח לה תיעוד של מה שעשה בזמן אמת", נמסר בהודעה מהתובע המחוזי. "כשהיא חזרה לבית, הנאשם איים שיעשה לה את אותו הדבר".

דיאטצ'נקו, יליד סן פרנסיסקו, הוא שחקן ומוזיקאי. הוא גילם בעיקר דמויות רוסיות ומזרח-אירופיות בטלוויזיה, וכן תפקיד משני בסרט "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח", בכיכוב הריסון פורד, שיצא ב-2008. בנוסף, דיבב דמויות רבות במשחקי מחשב, בהן בכותרי סדרת "Call of Duty" המצליחה.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
צפו: כך נראה העולם דרך לוע של אריה
התעוררה בבוקר וגילתה במיטתה תינוק זר
צפו: שלישיית גורי פנדה באיחוד מרגש עם אמם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully