וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת פוליטיקאי מוכרת תמונות "סלפי חזה" ברשת

קרן דנצוק הבריטית אוהבת לצלם תמונות שמדגישות את החזה השופע שלה. כשהדרישות לצילומים עלו, היא החלה למכור אותם באיביי. תהיו מוכנים להיפרד מ-60 שקלים?

קרן דנצוק, אשת פוליטיקאי שמוכרת תמונות סלפי חתומות ב-ebay. טוויטר, צילום מסך
היוש/צילום מסך, טוויטר

חשבנו שכשזה מגיע לתמונות סלפי, ראינו ושמענו הכל. אז חשבנו. קרן דנצוק מתגוררת עם בעלה בעיירה רוצ'דייל באנגליה. גם היא, כמו נשים רבות, אוהבת לצלם את עצמה ולעלות לאינסטגרם ולטוויטר. בניגוד לתמונות אחרות, קרן נוהגת לכלול בתמונות גם את מה שהעניק לה הטבע, והדרישה לתצלומים הפרובוקטיביים גברה. הצעירה הבריטית יודעת שאם החיים נותנים לך לימונים, עשי מהן לימונדה. במקרה שלה, הלימונים נמכרים באיביי.

קרן דנצוק ,אשת פוליטיקאי שמוכרת תמונות סלפי חתומות ב-ebay. טוויטר, צילום מסך
הטרנד המאוס ביותר לשנת 2014/צילום מסך, טוויטר

דנצוק, שבעלה הוא פוליטיקאי שמכהן במועצת העיר, החלה למכור את התמונות עם חתימה במחיר של 10 ליש"ט ליחידה - קצת יותר מ-60 שקלים. "בשל ביקוש הולך וגובר, התחלתי למכור תמונות חתומות של עצמי. אני אשת עסקים, זה מה שאנחנו עושות", כתבה האם לשניים בחשבון הטוויטר שלה. אין ספק, דוגמא ומופת לכל נשות העסקים בעולם. גולשים רבים מתחו ביקורות קשות על החלטה, אבל היא טענה ש"אני צריכה לעבוד עם מה שיש לי! אלה רק תמונות סלפי, הן לא שונות מתמונות אחרות שאנשים מעלים לרשת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קרן דנצוק, אשת פוליטיקאי שמוכרת תמונות סלפי חתומות ב-ebay. טוויטר, צילום מסך
נכון שחיפשתם מתנה לחנוכה?/צילום מסך, טוויטר

חוץ מביקורות לגיטימיות, נפלה קרן קורבן גם לבריוני רשת שלקחו את הנושא לפסים אישיים, והחלו לקלל אותה ולכנות אותה בשמות גנאי שמתייחסים בעיקר למבנה גופה בתגובה, היא הגבירה את הקצב בו היא מעלה תמונות. "אני רוצה להודות לכל מי שקילל אותי. הורדתי משקל, ואני מרגישה נפלא. נרשמתי לתוכנית אימונים אינטנסיבית, ואני הולכת להראות לכולכם מה ביקורת גורמת לי לעשות".

  • עוד באותו נושא:
  • ebay
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully